Birisini nasılsın dediğinde iyiyim mi diyorsunuz yoksa o an nasıl hissediyorsanız onu mu söylüyorsunuz?

Sanki herkes iyiyim diyor laçkalaşmış gibi geliyor bana
Güncellemeler
+1 yıl
Birisi*
Birisini nasılsın dediğinde iyiyim mi diyorsunuz yoksa o an nasıl hissediyorsanız onu mu söylüyorsunuz?
Cevapla