“Nasılsın?” diye sorulduğunda otomatik “iyiyim” demek samimiyet mi, yoksa alışkanlık mı?

Siz gerçekten iyi misiniz? 😃

“Nasılsın?” diye sorulduğunda otomatik “iyiyim” demek samimiyet mi, yoksa alışkanlık mı?

Dürüst olun sjsj

“Nasılsın?” diye sorulduğunda otomatik “iyiyim” demek samimiyet mi, yoksa alışkanlık mı?
Cevapla