“Nasılsın?” diye sorulduğunda otomatik “iyiyim” demek samimiyet mi, yoksa alışkanlık mı? (Sayfa 2)

“Nasılsın?” diye sorulduğunda otomatik “iyiyim” demek samimiyet mi, yoksa alışkanlık mı?
Cevapla