Bir kadın vasat bir erkekle beraberse dişiliğini kullanarak elde edemeyeceği hiçbir şey yoktur o erkekten. Entelektüel birikime sahip hoş muhabbet bir kadının sohbeti güzeldir. İster ağzı iyi laf yapsın isterse dişiliğini kullanmada Nirvana’ya ulaşsın. Ben istemiyorsan bana hiçbir şey yaptıramaz.
Ağzı laf yapan parmağına yüzüğü takar. Dişiliğini kullanan da peşinde takar evlense dahi hep bir dost hayatı yaşar. Sonuç olarak 2 kadın 1 erkek 3 ü de istediğini almış hepsi mutlu ve erkeğimiz sırıtıyor 😂😂
Dişiliğini kullanarak bir erkegi elde ederse yirtmac farkiyla elinden alirlar uzun sureli olmaz. eger kisilikliyse uzun sureli olur. agzi tatli tatli laf yapiyorsa oda uzun sureli iliski icin gecerli👍🏻
Dişiliğini kullanan. biraz yaslandimi. Erkeği başka bir disiligini kullanana gider. Cunki erkek dişiliğini kullanana alışmıştır bir kere. ama ağzı laf saygı vardır en azında
aklını kullanan kadın olsun yeter. mesela masaüstünde dosya kaydet diyorum, dosyayı kaydedip kaydettiği yeri bulamıyor bir de laf üstüne laf sayıyoru. mallar çok yan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Etkiler bosbogazlar ama bir yere kadar sonrasi ayrilik bence kim ceker ya
En İyi Cevaplar