Anksiyeteyim (takıntı hastalığı) iyice ilerledi artık tıpta çözüm değil bir çaresi olan var mı?

Artık çok yoruldum rüyamda bile insanlardan zarar gördüğümü sürekli kaçtığımı görüyorum. Dışarı çıkamıyorum çıkınca içime bir sıkıntı çöküyor herkes benim hakkımda konuşup kötü eleştiri yapıyor gibi hissediyorum. Sokağın ortasında ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ilk tanıştığım bir insanın bile benden nefret ettiğini düşünüyorum. İticiymişim iğrençmişim gibi geliyor. Tık sesi duysam evde ağlamaktan kendimi harap ediyorum. Kötü bir rüya görsem o günümü mahvediyorum kesin kötü bir şey olacak diye. Geceleri biri bana zarar verecek diye yatağımın altına bıçak koyarak uyuyorum ve hastalığın fizyolojik zararları da var nefes alamıyorum baygınlık geçiriyorum oksijen tüpüyle gezmek zorunda kalıyorum bazen metroya binemiyorum ve daha neler neler...
Anksiyeteyim (takıntı hastalığı) iyice ilerledi artık tıpta çözüm değil bir çaresi olan var mı?
Cevapla