Ölmekten değil de sevdiklerimi ailemi üzmekten çok korkuyorum bazen panik atak geçiriyorum bunu nasıl aşarım?

Zaten anksiyete sorunum var. Hayatımın her döneminde farklı farklı şeyleri takıntı haline getiriyorum. Şimdi de ya ben ölürsem falan ailem ne yapar diye kendimi strese sokuyorum. Biliyorum çok saçma ama elimde değil. Hiçbirimizin 5 dakika sonra ne olacağı belli değil sürekli bunu düşüyorum. Arkadaşlar inanın ölmekten zerre kadar korkmuyorum. Sadece ailemin üzülmesinden ya da onları kaybetmekten çok korkuyorum. Ben ne yapmalıyım sizce?
Ölmekten değil de sevdiklerimi ailemi üzmekten çok korkuyorum bazen panik atak geçiriyorum bunu nasıl aşarım?
Cevapla