merhaba;
Dediğim gibi kimse bana gzüelsin demedi gelip çıkma vs teklifi etmedi.Ayy bunalıma gircam kendimi çirkin hissediyorum.
Dediğim gibi kimse bana gzüelsin demedi gelip çıkma vs teklifi etmedi.Ayy bunalıma gircam kendimi çirkin hissediyorum.
Etrafındaki erkeklerin görme ve algılama sıkıntısı varsa, bunda senin ne kabahatin olabilir ki, biraz özeleştiri yapacak olursak, buna benzer çok eksiklerimiz var, , tanıdığın ve sabah karşılaştığın bir hanıma, "bu sabah ne kadar güzelsiniz", "bu kıyafette sizi çok açmış" , "giydiğinizi yakıştırmayı biliyorsunuz"," bu gece iyi dinlenmişsiniz, gözleriniz çok canlı bakıyor" diyebilmemiz için sevgili olmamız şartmı ? Bunda sizin hiç bir eksiğiniz yok, hata tamamen bizlerin, benim ve hemcinslerimin.. Ama, yavaş yavaş düzelme var bu konuda, arkadan gelen kuşaklar bu konularda, çok daha bilinçli, seni de istediğin tarz da gören ve sözleriyle bunu göz göze geldiğinizde söyleyen erkekler çıkacaktır yakında, hiç meraklanma...
ne güzel yazmışsın.
kendinizi çirkin hissetmeyin ve karamsarlığa kapılmayın siz dış güzelliğünizin beyenilmesi yerine kalp güzelliğinizin beğenilmesini arzu edin bölelikle de daha mütevazi olabilrsiniz çünkü önemli olan dış yerine daha çok kalptir çünkü Allah insanın suretine yani dışına önem vermiyor onun kalbine ve yaptıklarına önem veriyor bence dış güzellik yerine kalbiniz için iltifat bekleyin kalbinize göre biri vardır nasipte
karşındaki kişi herzaman ayanadır kim seni nasıl görüyorsa oda öyledir dert etme bende eskiden senin gibiydim ama şimdi kendimi güzel görüyorum ve inan teklif eden çok insan var artıkk iltifatlardan sıkıldım
senin fotolarına baktım güzelsin maşallah allah nazardan saklasın.
Takma kafana.
Evrim diye birşey var :D şuna bir göz at
link
:D güzelliğine önem ver
Cevap
30Cevap
Güzelmisin bilmiyorum ama somurtgan falansan gelipte kimse açılmaz sana hoşlandığın çocuklara 2 gülmessen seninde ona karşı boş olmadığını bilmesse gelipte açılamaz
evet somurtkanım ama dışarıdan öyleyim beni yakından tanıyanlar sıcakkanlı olduğumu söylüyolar
tamam da ben hiçbirinden hoşlanmıyorum ki yani aranmıyorum bakmıyorum.
ben sevgili istemiyorum bana güzzel densin istiyorum
Sen blki guzel olmayabilirsin ama ic guzelligi, safligi, temiz kalpliligi, adabi,edebi, endami,bakisi ve cekingenligiyle dunyaya ibret alinasin die gonderilmissin @-}-- (:
bence bu kadar emin konuşma güzel olduğumu söylüyor kızlar ama ben bir erkekten duymak istiyorum.
bilmiyorum.
sağol bana görmeden güzel dedin.
kızlar kendilerinden güzele çirkin kenedenden çirkinlerede güzel derler :D ama erkekler gerçeği söler kmse seni skine takmıyosa çirknsndir bu kadar basitt ama trdeki abazalık büyük merak etme abazanın biri atlar :D:D
demek çirkinimmm
evet demek ki çirkinsn ne yapabilrim :D bana niye imalı sölüyosunn
demek ki çok sertsin ve 3 nolu bakışlara hiç bırakmıyorsun kendini kör atın kör alıcısı olur bunu unutma ışıkları kapatınca her kadın aynıdır,erkeklerde bakımlı kadınlardan hoşlanır ;)
güzellik öz ve biçimin aptal insanların anlayamayacağı oranda yan yana gelmesidir
kusuru kendınde arama insanların aptallığına ver
Güzelsin desem ne olacak ki gözlerinin içine bakamadıktan sonra Yüreğimin sesiyle seviyorum desem gözlerine bakarak ne var ki
bence senin durumun soğuk davranmandan kaynaklanıyor olabilir
birçok kızın yaptığı bir hata bu basit kız olmıyım diye o kadar çok soğuk davranıyolar ki insanlar kaçıyolar yanlarından resmen
Ne alaka erkeklerle iyi arkadaşlık kuramadıysan erkeklere soğuk davranırsan gelipde sana çıkma teklif etmezler güzellik önemli değil
güzel olduğumu söylüyorlar diosun hemde söylemedi diosun bu ne çelişki...
erkekler söylemiyor hemcinslerim söylüyor.
Banada diyen olmadı bak kasıyormuyum kendimi sal gitsin...
ama sen erkeksin senin demen lazım.
Önemli olan güzellik değil önemli olan kendini sevmek sen kendini seversen herşey değişecek :))
E çirkinsindir o zaman muallakta kalıp canını sıkma.
benımde hıç sevgılım olmadı napak olekmı tatlılık bılmıom ya bı resmını at ıstersen bkayım
Çok güzelsin, benimle bir beraberliğe var mısın? (MUTLU OL DİYE)
Benimle çıkarmısın :)
Ya takılmayın bu kadar döyle şeylere herşeyin bir zamanı vardır
Simdi aynaya bakinca guzel brini mi goruyosun yoksa sirf sana soyleyen bir erkek yok diyemi oyle hissediyosun ?
bir şey olmaz sıkma yın cannınızı az insan çok huzur daha iyi
deseler de bir bok olmuyor
sonra vay efendim neden yalan konuşuyorsun
illa oksatacam diyosun yani egomu
öncemli olan iç güzelliği..
yersen..
onlar teklif etmiyorsa sen teklif edeceksin:))
Güzel kız diye birşey yok aslın da
Bence kafanı dinle...
Allah için güzelsin. ahanda
evlenılecek kızsındır ondan...
güzel misin peki?
öyle diyolar da hani bir tane bile gelen yok.
nasıl birisin :-D
dışarıdan sert duruyorum.
ölesin çünkü
deriz be fıstıgım:)
ahh çok hoşuma gitti
aaa canım kıyamam
zamanla olur heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar