Herkesle iyi geçinen insanlar samimi midir yoksa tehlikeli ve sinsi mi?

Herkesle iyi geçinen insanlar samimi midir yoksa tehlikeli ve sinsi mi?
Şahsen ben her insanla iyi geçinen insanların samimiyetine inanmıyorum. Tarafsızlık bana samimiyetsiz geliyor. Bir insan hem katili hem de maktülü tutamaz.
Peki siz herkesle arası iyi olan insanlarla geçinebilir misiniz? Sizce bu insanlar samimi ve iyi kalpli midir, yoksa tehlikeli ve sinsi mi?
#HermioneGranger 🧚🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Bence sinsidir
Güncellemeler
+1 yıl
Samimi bulanlar detayı okudu mu acaba 🤔
Herkesle iyi geçinen insanlar samimi midir yoksa tehlikeli ve sinsi mi?
Cevapla