30 yaşına gelmiş ama hayatında hiçbir şey başaramamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

29 yaşındayım gelmişim 30 yaşıma ama hayatımda hiçbir şey başaramadım bu yaşıma kadar bomboş yaşadım geçmişim bomboş gençliğim boşa geçmiş okuyamadım cahil kaldım mesleğim yok çalışma hayatına 4 ay önce başladım hiç birikimim de yok sosyal hayatım hiç olmadı kız arkadaşım da hiç olmadı gezmedim eğlenmedim kendime aileme ülkeme hiçbir faydam hayrım olmadı yani kısaca 29 senem = 0
30 yaşına gelmiş ama hayatında hiçbir şey başaramamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla