- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnan çok var öyle erkek şaşılacak bir durum değil yani öyle bir algı oluşturuluyor ki sanki herkesin sevgilisi var. Hayatı boyunca aradığı aşkı, sevgiyi bulamayan seçici her önüne gelene asık olmayan uzun ve düzeyli bir ilişki beklentisi içinde olan düzinelerce erkek var
34 Yorumla- +1 yıl
Örnek: Ben abim ve bir kaç arkadaşım da bu grubun içerisindeyiz
Yani o kişi her kimse doğru söylüyorsa ki söyleme ihtimali %100 ama sözleri seni yanıltmasın söylerken ki tavırları, mimikleri, gözlerinin aldığı şekil ve sözleri önemli - +1 yıl
Söylediklerinden ziyade yaptıkları önemli biraz da kendini bakir gibi gösterip saman altından su yürüten tiplerde var
Soran+1 yıl39 yaşındasınız ve hiç mi olmadı gerçekten?
- +1 yıl
Çok peşimden koştuklarım ve koşanlarda oldu hatta bir çok kızdan teklif aldım, aralarında şans verdiklerim de oldu, şans vermediklerim de şu an bile var ama çoğuyla yürümedi başlamadan bitti şu an bile var fakat tercihlerimiz uyuşmuyor duydukları ilgi samimi gelmedi hiçbirinin gelmiyor bu yüzden hiç olmadı evet
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBak güzel kardeşim ben size şöyle anlatayım,
Bizim hakkında hiçbir bilgimiz olmayan biri hakkında yalan da diyemeyiz doğru da diyemeyiz,
Çünkü biz buna şahitlik edip onun yanında hazır bulunmadık, biz yalan söylüyor desek bizim sözümüz ile o yalancı olmaz, yine biz doğru söylüyor desek bizim sözümüz ile bu onu doğru söylediğini delil göstermez.
Yorumlarda bir çok kişi yalan dolan vs demiş, nereden biliyosun şahitlik mi ettiniz, it iti kokusundan bilir derlerya bunların ki de o hesap,
Hiç sevgilisi olmayan nice erkek nice kadınlar var,
Eğer bir kimse kadere sitem ediyorsa bilki onun hiç seveni olmamıştır.
Şu bilip bilmeden iftira atanlarda herkesi kendisi gibi sanıyor, buna irite oluyorum.20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTanımadan bir şey diyemem.
Ben 37 yaşında olduğum halde bahsettiğin gibiyim. Bakire, eline erkek eli değmemiş bir kızla evlenmekti arzum. Böylesini isterken, benim bakir ve eline kız eli değmemiş olmam gerekmez mi? Bu düşünceyle bekledim, yaşım 30'u geçti. Flört etmemiş kız kaldıysa ancak liseyi yeni bitirmiş olanlar arasında kaldı. Onlarla da yaş farkı oluşmuş olduğundan bu ihtimal de ortadan kalktı.
Sanaldan tanışıp evlenmek niyetiyle arkadaşlık kurdum. Sevgili olduk fakat buluşma olmadan ayrılık oldu. Elime yine kız eli değmedi.
Beğenilen ve gayet sağlıklı bir erkeğim. Muhtemelen bakir öleceğim.21 Yorumla- +1 yıl
Öptürmedik bulamazsında , çöktürmedik belki.
+1 yılMuhtemeldir ki 11 yıl sonra benim durumum. Hiç bir şey düşünmem. Nasip işi bu işler. Geçmişinde kimsecikler yoksa, ki illaki sevgilisi olmasa bile en az bir flörtü olmuştur.
24 Yorumla
Soran+1 yılFlörtü de olmamış
- +1 yıl
Yav he he deseydin😄😄😄
Soran+1 yılNeden olamasın ki böyle birşey?
- +1 yıl
Mutlaka zamanında bir konuştuğu biri olmuştur. Denemiştir olmamıştır. Hiç bir kadınla konuşmadığını düşünmüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
+1 yılbu konuda kesin olan 35 yıl birerbir tüm hayatına kefillik kim etti yoksa gerçekten ana kuzusu birimi yani kız eli değmemeştir büyük ihtimalle aama kadıneli malum mutlaka olmuştır 35 yaş erkeğin göğe doru yükselience kan artık profesyönelce akar tüm dmarlarda yani aklıyla özdeşleşmitir tecribe konuşur bayan bence büyük bir ya sevgisi var sana karşı ya da elde etmek için senin kriterlerine göre uyum sağlamaya çalışıyordur b ayan
10 Yorumlaİnsanların normalliği sevgilisi olup, olmamasına göre mi belirleniyor? :d
63 Yorumla
Soran+1 yılYaşı çok büyük ya ondan
- +1 yıl
Belki cesareti yoktur veya karşısına birisi çıkmamıştır işte
+1 yılBizim Gibi İyi Niyetli, Temiz Kalplilerin Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Olmaz. Anca Kötü Kalpli, Çar, Çakal, Birden Fazla Kız Arkadaşı Edinen, İlgi Göstermeyen, Azı Küfür Dolu, Madde Kullanan, Alkol Ve Sigara Bağımlısı Olan, Sürekli Cinsellik Fotoğrafları, Videoları İsteyen, Sürekli Yalan Söyleyen, Abaza Olanların Sevgilisi, Arkadaşı, Dostu Oluyor.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence olması gerekeni yapmış ve zina yapmayı tercih etmemiş, kalkipta bunun hakkinda kötü yorum yapmak olmaz, bu gibi erkekler genelde aldatmaz sadık olurlar eyer gerçekten hayatinda kimse olmamış yalan söylemiyorsa
26 Yorumla- +1 yıl
@servet_st zaten aldatmayan yok bu dünyada,
Kuzeninde iyi yapmamış buldugunu aldatmakla - +1 yıl
@servet_st aldatan aldatmaya herzaman mehillidir
yalan eğw eğw eğw diyip durmayın m q gerçek bunlar "kendisi için üzülürüm ve saygın biridir"
22 Yorumla
Soran+1 yılNeden üzülürdüm dedin. Açar mısın biraz?
Erkegin tecrubesizi cok kotu ya. Yol yordam bilmeyene rastladiysan cok fena hatta.
12 Yorumla
Soran+1 yılNe açıdan fena detaylandirir mısın?
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Yalan. Baştan aşağı yalan. Karşı taraftakine kendini masum gösterme peşinde
12 Yorumla
Soran+1 yılImkansiz gibi konuştun. Neden böyle düşünüyorsunuz peki?
- +1 yıl
1. si imkansız. Neden böyle konuştum. Ben bir erkeğim. Erkek 12-13 yaş itibariyle 31 çeker ve 18 yalını hayal eder ( kız arkadaşı olmayan ) öyleki bi an önce bi genel eve gidip ilişkiye girebilsin. 35 yaşında ve o işi yapmamış. Yahu kırsal kesimde yaşayan erkek bile dayanamayıp eşeğe yapıyor. Her kimse kendisini masun gösteriyor. Yani karşısındakini kolayca elde edebilsin diye. Git 100 erkeğe sor 35 yaşında kız eli tutmamış ve ilişki dahi yaşamamış? 100 de sana yalan der
Neden olmadığı önemli tabi. Kimi öz güvensiz olduğu icin ya da bir sorunu olduğu icin. kimi haram helal kavramından dolayı ki bu sebeple değmediyse muhteşem biri olarak düşünebilirim kişiyi
20 Yorumla
+1 yılBakir kalması gayet normal. Kız eli değmemiş ise ya dinen çok çok dikkat ediyor bu güzel bir tutum ya da kızların dilinden anlamıyor hayat geçmez veya yalan konuşuyor
20 YorumlaO erkek profili ben olacağım
Şu ana kadar olmadı 35'e kadar da olmaz
Çok başarılıyımdır bekar olmada master yaptım
Nedeni bilerek bekar olmamam diyebiliriz Olsa da çokta fifi fofo fin fon20 YorumlaAsosyal olabilir, kadınlarla konuşmaya çekinip uzak duruyor olabilir, istediği gibi birini bulamamış olabilir, dindar olabilir... Kendisine sorup öğrenmek daha mantıklı bir seçim.
10 YorumlaOnu sen düşün bence 35 yılın bırıkımı vardır malum. Artık sana kafa göz allah ne verdıyse girişir allah kabul etsın ned dıyelım ama bu yaşa kadarda elızabet takılması pek bır mantıklı glemedı bana :)
10 Yorumla
+1 yılGerçekten Allah korkusu olan helalini bekleyen bir kişi olan böyle olabilir. Amcamın oğlu öyle şahsen. Diyoruzki kendin birini bul evlendirelim diyorki ben kendim bulamam bulduğum eğer nasip. olmazsa onun hakkına giremem kızlara yan gözle bakamam benimde bacım var diyor
46 Yorumla- +1 yıl
Herkes çapkın, zina yapmamışsa eğer çirkin gözüyle bakılıyor. Ben buna olgunluk derim. Neyin doğru neyin yanlış olduğunun farkında olmak derim...
- +1 yıl
Evet olması gereken de bu. Takdir etmek gerek
- +1 yıl
Kesinlikle, bir insan illaki birileri ile birşey yaşayacak diye bir kural yok. Ben kendimi eşime saklıyorum şahsen...
- +1 yıl
Aynen bende
- +1 yıl
Umarım karşımıza temiz ve iyi insanlar çıkar o zaman.
- +1 yıl
Umarım
Olabilir insanlık hali çalışıyordur vakti yoktur illa olunacak bişey yok demekki zamanı değilmiş 😂😂😂
20 Yorumla
+1 yılEvet normaldir neden olmasın belki kendini evlecegi kadına saklıyor olamazmi kızlar nasıl kendini evleneceği erkeğe saklar buda böyle bir sey
20 YorumlaBenimde yok. Tek sebebi artık bu günlerde kadınlara güven olmuyor. İlişki evlilik oyuncak sanıyorlar.
20 YorumlaGelecekteki halimi anlatmışsın :)))
kesinlikle güvenilir bir erkek olur o erkek rahatlıkla evlenilecek erkek derim10 Yorumla
+1 yılBence 35 yaşına kadar eline kız eli değmediğini söyleyen erkek güzel yalan söyleyen erkektir. Fırsatı olmamıştır da denebilir.
10 Yorumla
+1 yılBelki kızlar ile doğru düzgün iletişim kuramamıştır veya karşısına düzgün birisi çıkmamıştır diye düşünürüm
10 Yorumla
+1 yılolabilir gayet normal ondan çok " iyi aile babası " olur direk evlenicen
20 Yorumla
+1 yılCok dindar muhafazakar biriyse tuhaf karsilanmaz.. normaldir
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kimi insanlar zina yapmaktan kaçınır böyle bir arkadaş olduğunu düşünürüm dini bütün biri
20 Yorumla
+1 yılNormal kadin iliski isyeemdigi icin adamin sevgili gecmisi olmuyor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlabilir öyle insan çok ye şaşırıyorsunuz. Dini sebebi veya ilk deneme de başarısız olma korkusu olabilir. Korkusu varsa sende de tecrübe varsa ona yardımcı olmalısın.
20 Yorumla
+1 yılBen 27 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
Azgınım
O daha AZGINDIR
Tabi ben bakirim
O bahsettiğin bakir midir acaba262 Yorumla
Soran+1 yılEvet oda bakirmis
- +1 yıl
Hayır ne alaka ya yorum yaptım
- +1 yıl
Bakirse azgındıe
- +1 yıl
Sen kaç kere seks yaptın
- +1 yıl
Taciz etmem de
Evet ya evlenmem şart - +1 yıl
Yemeklerime şap atacağım
- +1 yıl
Ben reelde böyle değilim
- +1 yıl
Evli misin sen
- +1 yıl
Ya gardaşım böyle konuşma🤦♂️
- +1 yıl
İyi geceler bue
- +1 yıl
ayy 2 erkek arasındaki konuşmaya ben niye bu kadar çok güldüm yaa 😂😂 ama Doğru söylüyorsun kadınlar çocuklar sokağa çıkamıyor.. " Bide kendimi eşime sakladım " yazmışsınn harbiden alfa erkeksin... teprik ediyorumm
- +1 yıl
Haklı heralde ya evlenmem lazım
- +1 yıl
Ama tacize ve şiddete bende karşıyım
- +1 yıl
Bazen sizin gibi erkeklerin yorumunu görüyorum midem bulanıyor harbiden bu kadar iğrenç olanlar var mı.. utanmadan Azgınım felan yazan tipler özellikle Niye böylesiniz.. Mal gibi durmadan her sosyal medya açmama Salak salak istekler ve manasız manasız sapıkça mesajlar geliyor.. yolda saldırıya felan uğruyorum uğrayanlarda var.. cidden aşağlık insanın tekisiniz öteki dünyada harbiden yatıcak yeriniz yok sizin.. çoğul konuşuyorum sizi tanımıyorum ama Aynı kesimden olduğunuz Belli oluyor gibi..
- +1 yıl
Ya haklısın ama ben hiç bir zaman
İstemeyenle seks konuşmam
İsteyenle konuşurum
Anladın mı
Reelde de hareketlerime dikkat ederim insanlardan uzak dururum
Ama gerçekten istemeyince hoş olmuyor ama gerçekten ben öyle değilim zaten sevdiğim de var artık ona söyleyeceğim Azgınlığımı onunla yeneceğim inşallah onunla yaşar onunla ölürüm - +1 yıl
Arkadaşlar tartışmak yok gerçekten
- +1 yıl
Alfa erkek ne demek yazsana bir google cahil 😂
- +1 yıl
Buraya keşke görüş yapmasaydım ya
- +1 yıl
Ya ben lider ruhluyum ama
Kadınlarla anlaşırken güç ve kuvvet kullanılmaz aşk ve zeka kullanılır - +1 yıl
Ya şey açısından dedi
İşte tacizci emri baki seks yaptıran olarak kast eggi - +1 yıl
O anlamd
- +1 yıl
tartışma konusu zaten olamaz.. fikirlerimizi belirtiyoruz Ama arkadaş Biraz cahil kalmış sanırsam.. Yobazlık bir durum kesinlikle yok ben o beyfendinin görüşüne tamamen katıldım ve destekledim.. Alfa erkek açıklamasını siz bence araştırın başka yerde alfa kelimesini daha görüp Saçma sapan Konuya dalmazsınız en azından.. rezil olma gibi bir durumunuz olmaz.. hatta Bilmemek değil öğrenmemek ayıp biraz bişeyler araştırın size tavsiyem budur..
- +1 yıl
Hangi beyefendinin görüşüne katıldın
- +1 yıl
alfa erkek Demek ne yaptığını bilen olgun sorumluluk , sahibi vs vs bunun gibi.. aşağdaki abazayım diyen Beyfendşye de Sinirlendim onada görüşümü belirttim hepsi bu kadar Siz niye bu kadar taktınız duruma çözemedim.. Bence yobaz sizsiniz ve sizin gibiler.. Sığır kafalı olanda sizsiniz ben değil önce okuduklarınızı algılamayı öğrenin.
- +1 yıl
@powermax gibi bişey ismi sanırım ben o beyfendinin görüşüne katıldım.. ayrıca teprik ettim o yorumları okuyunca benim ne demek istediğimi anlayacaktır..
- +1 yıl
@Birileri00 beni yanlış tanıdınız ama
Kusura bakma ama ben tacizci abaza değilim
Yemin ediyorum kızlar beni taciz ediyor otobüsler de felan
Ama ben durumumu belirttim soruya bakarsanız anlarsınız
Kadına sokak caddede taciz edenin de şiddet edeninde gelmişini geçmişine tükürürüm
Herkesi aynı kefeye koyma
Ayrıca bu zamanda erkekler psikilojik ve duygusal baskı ile taciz ediyorlar
Erkeklerin bir kızı kandırıp ilişkiye girmeside tacizdir
Ben bunu yapmıyorum
Anladın mı - +1 yıl
kendini bi bok sanma mı? cidden şakamısınız alfa kelimesinin anlamı zaten olumlu yönde Siz Nasıl o Kelimeyi olumsuz algıladınız merak ettim. kaldı ki böyle bir görüş beyan ettim bu sizi alakadar etmiyor.. o beyfendiyle benim aramdaki sorun olur? Bu kadar dikkat çekmeye çalışmanız ve Saçma sapan konuşma tarzını çok garip ve itici? Cahile laf anlatmak, Deveye hendek Atlatmaktan Güçtür " daha da fazla yazdıklarınıza cevap vermeyeceğim.. Çünkü aynı seviyede değiliz bence Siz okuma zorluğu ve anlama sorunu çekiyorsunuz.. çirkinleşmek istemiyorum.. acaba noktalama işaretlerine dikkat etmedim bu yüzden mi sorun oldu bilemedim..
- +1 yıl
@prolex sakin olur musun
- +1 yıl
pardonda Siz direk konuya daldınız Aşağlamaya başladınız haraket ettiniz Size nasıl cevap vermem gerek bana bunu söyleyin konuyu algılamadan Öne atladınız.. sevemeye bilrisiniz ama saygı duysaydınız keşke.. Bende size saygı duyardım ayrıca yaşın 21 .. evde kaldığımda yok Saçma sapan konuşacak bir konunuz kalamdığı için direk kişisel hayatıma saldırı yapıyorsunuz sizin yaptığınız hoş bir durum değil daha 18 yaşındasınız.. biraz olgunlaşın bence düşünce yapımda gayet normal? Sizin gibi dar kafalı ve önyargılı değilim..
- +1 yıl
beyfendi size gelince ben genel konuluyorum sizde o kesimden gibisiniz dedim kesin onlar gibisiniz diye bir cümle kurmadım sizi yanlışta tanımadım.. Yazıdğınız cümleye göre konuştum öyle olup olmadığınızı bilmiyorum ben o tarz insanlara olan Yaklaşımımı söyledim.. Öyle olursunuz olmazsınız size kalmış.. yazdığınız cümlelere dayanarak yorum yaptım..
- +1 yıl
@Birileri00 sizde benim kişisel hayatıma laf söylediniz gibi geldi biraz sanki
Çünkü saydınız tacizcileri anlatıp sizde onlara benziyorsunuz diye hitapta bulundunuz ama neyse hepimiz insanız - +1 yıl
dediğim gibi kurduğunuz cümleye göre size öyle bir söylenimde bulundum? yazıdğınız yazıya bir bakarsanız benim tepkimin normal olduğunu gayet iyi anlarsınız diye tahmin ediyorum.. Beyfendi tabiki hepimiz insanız..
- +1 yıl
@Birileri00 soruya bakarsan neden öyle dediğimi anlarsınız
35 yaşında hiç sevgilisi olmamış erkek nasıldır sorusuna
Kendimi örnek vererek cevap verdim
Bakirmiş adam
Ve cinsellik ise bir çok canlının doğasında bir şeyse
Ben bu kadar azgınsam
35 yaşında adam daha AZGINDIR olayını anlattım
Soru ve görüşe bakarsak anlarsınız
Hatta bu soruyu soranla bana o ithamları atan bence aynı kişi
İnsanları trollüyor - +1 yıl
allah için benim yaşam tarzımı nerden biliyorsunuz 😂😂😂 İyice saçmaladınız yaa off ergen kavgasına döndü buralar..
- +1 yıl
orasını bilemicem beyfendi ama Keşke yazı yazmasaydım ya Saçma sapan mevzular çıktı 😂 Gereksiz Konular... Ben sizin diyer beyfendi ile konuşmanıza cevap verdim zaten soruyu ciddiye almadım Ama ne bilim yanlış bişey söylediğimi düşünmüyorum kimseye..
- +1 yıl
@Birileri00 size bir sorum var
Bir bayana zorla taciz etmek ile bir bayanı kandırıp yatağa atıp sonra bırakmak arasında ne kadar fark var sizce
Bana göre en büyük Taciz o - +1 yıl
@Birileri00 yanlış birşey demediniz
Ama bu soruyu soranla diğeri sanki aynı kişi giib geldi bana
İnsanların tartışmasından zevk alan insanlar var
Sizin yanlışınız yok ama benimde yanlışım yok - +1 yıl
😂😂 Ergen olduğun o kadar belli ki.. her 21 - 25 yaş aralığı olan insanlar evde koca beklemiyor.. güzelim benim keşke bu kadar cahil olmasaydın az bişey olgunlaşınca anlayacaksın aramızdaki farkı.. Ben okuyorum canım benim senin gibi erkekten , erkeğe atlamıyorum.. çirkinleşmek istemedim ama iyice saçmaladınız.. Ayrıca Hayatımda ya da etrafımda milyontane erkek olucağına bi tane olsun benim olsun.. Siz Kendinizi sadece erkeklere adamışsınız.. ah ah keşke 18 yaşında erkek peşinde değilde biraz kitabına baksaydın Okulunu eğtim hayatını devam ettirip kendini geliştirseydin...
- +1 yıl
Aynen benim de bir tane olsun hep benim olsun
- +1 yıl
ha bide senden kat kat güzel " diye bir cümle kurmuşsun benim yüzümü bile görmedin Bide diyorsun geniş aile büyüdüm vs vs.. 😂😂 aynen aynen kesin öyledir.. Ön yargıya bak ya her cümlesinden akıyor resmen.. Daha fazla seni ciddiye alamam kardeşim yaşındasın İşine gücüne bak bence
- +1 yıl
😂😂 Şimdide eğtim hayatımdan aşğalamaya çalışıyorsun 😂 sende benim hayatımı kıskanıyorsun bence emin ol senin yaşadıklrının 10 bin kat fazlasını yaşadım ama Senin kafada salak bir insan daha görmedim 😂😂 Sen erkeklerin altında gezmeye devam et sana bol bol para vereceklerdir zaten merak etem diplomayı almana gerek yok sen kendi hayatının yolunu çoktan çizmişsin.. Haddimi aşmış olabilirim ama Sizde sınırınızı geçtiniz kusurada bakmayın valla benim ağzımda armut toplamıyor.. yaşı küçük abla olarak saygımı bozmayayım dedim ama çilden çıkarttın.. diploma para kazandırmıyor diyorsun bi yurt dışına çıksan dil bilmen gerk + hasta olsan doktora gitmek zorundasın Her anlamda eğtime muhtaçsın ama farkında değilsin hayat lay lay lom devam etmicek umarım uykundan erken uyanırsında düzgün bir yol cizdersin.
- +1 yıl
Arkadaşlar yeter ya vallaha bunaldım
- +1 yıl
@prolex tamam da boşver
@Birileri00 sende unut kapat konuyu - +1 yıl
Ha bide son Bişey söylicem 25 yaşına gelmişsin teyze gibi bir cümle kurmuşsun.. 25 yaşındaki bir insan Genç grubuna giriyor bunuda bilin 😂😂 Sizde genç grubundasınız ama aklınız 10 yaşındaki kız çocuğu gibi gerçi o bile zekidir neyse..
- +1 yıl
@Birileri00 sende yanında biber gazıyla gez iki. Tane al hatta
Taciz edene sık gözlerine gözlerine
Acıma sakın - +1 yıl
Hiç sorma yazdığıma pişman oldum
+1 yılinanmam , ya çokk çirkin ya da yalancı diye düşünürüm
20 Yorumla
+1 yılDeğmiştir nasıl değmemiş olabilir
Mağarada yaşasan yine mümkün değil10 Yorumla
+1 yılÇok sayılmasa da normaldir, nadide bir parça olsa gerek
10 Yorumla
+1 yılbilmem tipine falan bakardım çok farklı nedenleri olabilir bunun sosyal değildir
21 Yorumla
Soran+1 yılTipine neden bakardin. Çirkin olduğu için mi olmamıştır diyorsun yani?
Gizli Üye(30-35)+1 yılo yaşa kadar bakir kalmış erkekte bakire kalmış kadında sorunludur NET
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNormal tabi niye olmasın benim amcam da 40 yaşında ve hala sevgilisi demeyelim de evleneceği birini bile bu yaşa kadar bulamamış
29 Yorumla
Soran+1 yılHiç kız arkadaşı olmamış mı o yaşa kadar?
Cevap sahibi+1 yıltabikide olmadı
Soran+1 yıl40 yaşından sonra yaşına uygun birisini zaten bulması çok zor. Yaşlı sayilacak bir adam artık sonuçta amcan. Bence kimseyi aramasın bu yaştan sonra
Cevap sahibi+1 yılbilemiyorum artık ama hala aramayı da bırakmıyor değil hani hala ümitleniyor anlayacan :D
Soran+1 yılOna bir iyilik yapıp artık ondan geçtiğini söyleyin bence 😂 illa arayacaksa da yaşıtlarıyla ilgilensin
Cevap sahibi+1 yılŞimdi öyle yapıp da ümidini bozmak bana yakışmaz yani doğru bişey olmaz ikincisi ise zaten ikincisi ise hala nasibinden birini bekliyor 😊
Cevap sahibi+1 yılAma kendisi aramıyor yani oraya arıyor yazmışım ama aramıyor zamana bırakıyor böyle hani bu konularda çok takılan birisi değil 😊
Soran+1 yılAramadan zaten hiç olmaz ki ya bu kafayı zaten hiç anlamam. 35 yaşındaki kişiyle aynı kafadalar ona da söylüyorum bunu dışarda kiz arkadaş eş dağıtılmiyor kampanyayla diye 😂 zamana bırakınca kızın biri bak ben senin nasibinim senin için gönderildim diye karşılarına çıkaracak zannediyorlar sanırım.
Cevap sahibi+1 yılarayınca da hiç bulamıyorsun ama o da var :D hani ne kadar ararsan veya ne kadar beklersen o kadar olmuyor bence bu işler nasip kısmet meselesi
Gizli Üye(30-35)+1 yılO yaştan sonra eli değer mi değse ne olur bilemiyorum.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBüyük ihtimal fiziksel bir sorunu olduğunu düşünürüm. Zekası yerindeyse tabi 😄😄
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı.
+1 yılGelsin basayım nikahı
32 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun ya sen 😂
- +1 yıl
haaa haaa öyle erkekler cok var.. kız eli eline degmemiş ama allah korkusundan edepli oldugu için
+1 yılGenç kalmayı başarabilmiş erkektir.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaşını göstermiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bekaretini seveyim 🍀
22 Yorumla
Soran+1 yılTanıştırayım sizi abla?😃
+1 yılAha canim kesinlikle degmemistir.
22 Yorumla
Soran+1 yılCanım her erkek yakışıklı olmuyor ama sonuçta. Adam yakışıklı boylu poslu birisi değilse bu yaşa kadar eline kız eli değmemiş olma ihtimali yok mu yine de sence?
- +1 yıl
Hayir yok. Ister en cirkini olsun.
Gizli Üye(30-35)+1 yılolabılır benımde olmadı herkes bırıyle sevgılı olcak veya bırıyle olcak dıye bırsey var mı?
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyanıtla ama
Soran+1 yılYok tabiki ama çoğu gay sorunlu falan demiş ya
Cevap sahibi+1 yılıste bu yanlıs herkes yasayacak dıye dusunmek kendı yasayanların yasamayanları elestırmesınden baska sey degıl sence?
Soran+1 yılDoğru
Cevap sahibi+1 yılsoyle yapalımmı senyazbana ordankonusalımtmm
Cevap sahibi+1 yılsustun
+1 yıl35 yil seni beklemis iste xd
70 Yorumla
+1 yılLa tanımadığımız adam hakkında neyin yorumunu yapalım kıt.
Hayali ihracat mısınız kızım siz.00 YorumlaÖyle bir erkek hayal ürünü
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle diyorsun ama her erkek yakışıklı değil ki canım. Adam da tip yoksa boylu poslu yakışıklı değilse bu yaşa kadar eline kız eli değmeden gelemez mi?
Soran+1 yılBu ihtimali de katarsak?
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kaç kaç kaç. Bana bile kaldırır o lavuk
11 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂
+1 yılHahahaha asla inanmam. :D
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden yalandır sence?
+1 yılFazla utangac olabilir
11 Yorumla
Soran+1 yılBunun harici peki?
Gizli Üye(36-45)+1 yılGay ya da aseksüel diye düşünürüm
34 Yorumla- +1 yıl
Sağlıklı değildir bence de
- +1 yıl
Benimde sevgilim yok benim yaşımda 35 ama takibini bekliyorum bende onu
Soran+1 yıl@π02Anubis02π Hiç mi olmadı
- +1 yıl
Oldu da kısa
+1 yılNeden normal olmasin ki. Herkes ayni olacak diye bi kural mı var
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılYakında kullanmadan geri iade edilir
20 Yorumla
+1 yılBenim gelecekteki halimdir
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılTipsiz bir erkek profili canlandı!
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet normaldir. Tek kriterle insanlar yargilanamaz
10 Yorumla
+1 yılEğer çok tipsiz değilse ben inanmazdım buna
10 Yorumla
+1 yılHelal olsun o erkeğe derim
10 Yorumladeğildir ya da yalancıdır
10 Yorumla
+1 yılNeden böyle olduğuna göre değişir
11 Yorumla- +1 yıl
Inanclarindan dolayıysa olabilir değilse belki biraz utangaçlık vardir.
- Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılNormal tabi olabilir herkes aynı değil 😅
10 Yorumla
+1 yılBenimde artık normel bence
22 Yorumla
Soran+1 yılSenin neden olmadı?
- +1 yıl
Bilmem. olmadi isnguv derken bir baktım yaş geçmiş
Yalan
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden sence?
+1 yılKesin yaşanmıştır bu
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet neden?
+1 yılNormal değil
14 Yorumla
Soran+1 yılNeden sizce?
- +1 yıl
Çünkü 35 yaşında ve eline kadın eli değmemiş
Soran+1 yılÖyle diyorsun ama her erkek yakışıklı değil ki canım. Adam da tip yoksa boylu poslu yakışıklı değilse bu yaşa kadar eline kız eli değmeden gelemez mi bu durum da?
- +1 yıl
Olabilir tabii ama psikolojik sorunlar da olabilir. Mesela asosyal veya aşırı utangaç olabilir. Kendine guveniyle ilgili eksikliği veya aşağılık kompleksi olabilir. Cinsel sorunları veya endişeleri olabilir. Pek çok şey olabilir
Anormal bir durum
17 Yorumla
Soran+1 yılNeden sizce?
- +1 yıl
Anlaşıldı sen avrupalısın ama burası Türkiye ve çoğunluğu müslüman vede çoğu kişi islami kurallara göre yaşıyor, islamda böyle emrediyor.
Uyarsın veya uymazsın ama saygı duymak lâzım , keşke bende olabilseydim. - +1 yıl
@robustgürbüz ben avrupaya 2 sene önce tasındım İstanbul'da doğdum büyüdüm
- +1 yıl
O zaman Ya avrupa yakası ya da avrupalı yakası
- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer