4 yildir platoniğim olan, benden 5yas buyuk, kucuklugumden beri abi dedigim bir insan var. Asigim demek istemiyorum, olmadigima inaniyorum. Onu gorunce kalbim yerinden cikacak gibi oluyor, konusurken heyecanlaniyorum, onu gormek icin can atiyorum, instagramdan bir begenisine 10 gun mutlu olabiliyorum. Hala oğlu oluyor, ve sanirim gorustugu birisi var.. Benim için imkansiz oldugunu düşünüyorum ve acilen vazgecmem gerektiginin farkındayım.
En son bugun gorustuk ve giderken bana goz kirparak "Allaha emanet dedi", saatler oldu fakat ben hala bunun heyecanındayim.
Nasil bastiricam bu duygulari? Simdi laylaylom ama ilerde bunun acısını gercekteb çekmek istemiyorum.
Ne yapmaliyim, onerileriniz neler?
En son bugun gorustuk ve giderken bana goz kirparak "Allaha emanet dedi", saatler oldu fakat ben hala bunun heyecanındayim.
Nasil bastiricam bu duygulari? Simdi laylaylom ama ilerde bunun acısını gercekteb çekmek istemiyorum.
Ne yapmaliyim, onerileriniz neler?
Güncellemeler
+1 yıl
Düşünceleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar