Platonik aşık olduğum çocuğa açıldım ve bana karşı aynı duyguları beslemediğini söyledi. Bundan sonra nasıl davranmalıyım?

uzun suredir platonik olduğum çocuğa acildim. ama ayni şeyleri hissetmediğini söyledi. kalbim çok acıyor. 😔 bundan sonra nasıl davranmalıyım? fiziksel olarak zaten uzağız görüşmeyiz. onu her yerden engellemek, silmek saçma geliyor. uzun sure ortalıkta görünmeyeyim hiçbir paylaşım yapmayayım diyorum. yoksa çok mutlu olduğumu belirten paylaşımlar mi yapsam? nasıl davransam bilemedim.

Platonik aşık olduğum çocuğa açıldım ve bana karşı aynı duyguları beslemediğini söyledi. Bundan sonra nasıl davranmalıyım?
Platonik aşık olduğum çocuğa açıldım ve bana karşı aynı duyguları beslemediğini söyledi. Bundan sonra nasıl davranmalıyım?
Cevapla