Çok canım yanıyor. Kendimi yalnız hissediyorum:( ne yapmalıyım?

Herkese selam, 24 yaşındayım. İlişkim yeni bitti. Güzel başlayan ilişkim de karşımdaki adam verdiğim değerden ne oldum delisi oldu. EGO’dan başka birşey yoktu son zamanlarda. Oturup adam gibi konuşamıyorduk bile. İlişkim bir şekilde bitti Ramazan’dan 1 hafta önce falan. Soruyorum size a dostlar her insan da vicdan var mıdır? Er ya da geç haksızlığını kabullenir mi ego araya girmeden. Geri dönsün demiyorum ama bir helallik alsaydı. İnsanlar bu kadar kötüler mi? :(
Çok canım yanıyor. Kendimi yalnız hissediyorum:( ne yapmalıyım?
Cevapla