Biz kayserililer neden bu kadar parayi seviyoz? Siz ne kadar seviyonuz?

Bazen kendime cok kiziyorum toplum icinde cok paraci gozukmek istemiyorum ama belli oluyo :)) Bazen cok comertim pierre carden manto hediye aldim ablama mesela.arkadaslarima yemek falan ismarlarim gezmede falan. Ama genelde parayi seviyom. Nalet olsun su icimdeki para sevgisine :D

Kayserililer genelde boyle mi? Siz nasilsiniz?
Biz kayserililer neden bu kadar parayi seviyoz? Siz ne kadar seviyonuz?
Cevapla