Neden bu kadar para, ihtişam , gösteriş düşkünüsünüz?

İki arabamız var biri yüksek model bilindik bir marka gerçekten gösterişli biri de mütevazı sıradan bir aile arabası bulunduğum ilin en işlek caddesine ikisiyle de giriyorum zaman zaman fark ettiğim kadarıyla yüksek model lüks arabanın içindeyken bütün gözler üstümde oluyor diğer mütevazı arabayla geçerken de kendi halimde geçip gidiyorum niye arkadaş neden bu kadar gösteriş düşkünüsünüz? Hiçbir mal hiçbir statü insanı insan yapmaz , insanın karakteri nasılsa insan da öyledir neden bize biz olduğumuz için bakan insan yok neden araba neden para ondan sonra da aşk bekliyorsunuz neden?
Neden bu kadar para, ihtişam , gösteriş düşkünüsünüz?
Cevapla