İnsanlar bize neden kazandığımız paraya göre davranır?

Bu bana hep ilginç gelmiştir. Ben mesela ayda 30000 tl kazandığımı bir arkadaşıma söylesem ya borç istiyor ya hesap kitleme peşine düşüyor. "O kadar para kazanıyorsun!" gibi bir tripleri var. Biz mükellefiz eyvallah ta...

Bencil ve menfaatçi bir toplumuz. Kimse ötekini düşünmez kolay kolay, düşüneni de eze eze kendilerine benzetirler. Her üçkâğıdı rahatlıkla yapanlar zengin olmaktadır. Teknik olarak en adi kesim onlar olmasına kârşın en çok itibar görenler de onlar.

Fukara kesim görünmez oluyor. Görünmeye gayretli olanlar uyuşturucudan falan içeri giriyor ya da şahinle uçuyorlar bir yerden. Gençlik hevesleri acıklı...

Siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlar bize neden kazandığımız paraya göre davranır?
Cevapla