AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
Geneli değil ama, genel olmayan kısmına biz erkekler çok ilgi alaka göstermişti ki bırak egoyu havayı burunları arşa değmiş.
Değerli olduklarının farkında oldukları için diyeceğim ama herkes aynı değil. Bu soruyu bir kadının sorması da çok ilginç olmuş...
Bakiniz bir ornek. Niye degerliler ki?
Sirf kadin diye kim niye degerli olsun?
@Ragnar_Lodbrok herkes egolu ya da havalı olacak diye birşey yok. Değerli olması ise önce insan olduğu için zaten herkes değerlidir, kadını erkeği yoktur bunun. Ayrıca bu ülkenin kadınının geçmişten gelen zaten ayrı bir değeri olduğunu da kimse inkar edemez
Eder. Ben halen daha anlamadim nerden degerli oluyorlar.
Hele ki gecmis ne alaka, fi tarihinde seninle hicbir alakasi olmayan insanlarin yaptiklari seni niye yuceltiyor?
Ki birtek turk kadininin mi var bu tip tarihi saniyorsun?
@Ragnar_Lodbrok sen değersiz gördün diye değersiz olacak değil zaten, ayrıca nereden geliyorsa bu Turk kadın düşmanlığınız, yorumlarin altına fikirlerinizi yaydığıniz için sizi esefle kınıyorum. Umarım Türk değil ve bir Türk soyu kadından doğmamissinizdir. Aksi halde bizim buralarda yediğin çanaga tükürmek denir sizin bu yaptığınıza. Ayrıca yine bu topraklarda yaşayıp da bu ülkenin insanıni küçümseyen bir zihniyet olmamanızi umuyorum 👎👎👎
Türk Erkeklerin çoğu kaba ve hatta sapık onlara yüz vermeyince biz türk kadınları egoist havalı oluyoruz böyle davranmamızın sebebi türk erkekleri
Bence kızlar da kendilerine guzel bir şey söyleyince gülümseyip teşekkür edebilecek kadar EGO’larını bastıramıyorlar mesela size göre herkes sapık herkes kötü niyetli sadece siz iyisiniz zAten.. kusura bakmayın ama ince düşünen erkekleri de kaba erkeklere tercih eden yine sizsiniz..
Evet çünkü erkeklere gülmeye gelmiyor hemen yılışıyorlar ama teşekkür edenler alçak gönüllü olanlarda var yani böyle genelleme bencr kaba erkekler başta daha fazla ilgileniyor kadınlarda ilgiyi seviyor çoğu bu yüzden inanıyor sevgilerine yoksa illa kaba olsun dediklerinden değil sevincede mücadele ediyorlar bırakmıyorlar sadık oldularından siz erkeklerde ozaman ucuz kızları tercih ediyorsunuz iyi kızlara karşı sonra bana niye böyle oldu bana bunu niye yaptı diyorsunuz sonra tüm kadınlar böyle diye genelleme yapıyorsunuz
Niyetiniz sadece eğlenmek olduğu için başınıza bunlar geliyor ama sizde iyi olan kızları tercih etseniz niyetiniz evlilik olsa inan herşey daha farklı olut
Bence kız erkek diye ayırarak zAten yanlış düşünüyorsun aldatan kız Yokmuş gibi? Çok seven sürekli ilgi gösteren erkeklerde aldatılıyor bu dünyada iyi insan olmak önemli kız ya da erkek değil bana gülen her Kıza da yıkılmıyorum ayrıca 😊
Ben genellemiyorum ama ne dedim ucuz kızlarda var dedim çok az iyi insanlat var ama kadınlar erkeklere göre daha iyi erkelerin çoğu sapık bak dikkatini çekerim ama hepsi demiyorum
Bende diyorum ki evet haklısın kızlar artık daha sapık erkekleri baştan çıkarma Peşinde bence erkekler kendine dikkat etmeli 😊
Erkeklerin yanında onların yaptığı hafif kalır inan
Bence feministsin sen 😂 oooo neler neler yapanına denk geldim ben hakeden erkeklere yapsınlar eyv ama diğerlerine gelince onlara da yazık ediyorlar bir erkeğin seven yanları dibe çökünce o da artık digerleri gibi oluyor malesef..
Hiç alakası yok ben doğruyu konuşurum feminist olsam hiç bir kadına kötü demem kötüleride var iyileride aynı şekilde erkeklerde de öyle ama erklerde oran daha yüksek çoğu abaza feminist olan sensin bence birsürü aldatılan üzülen duygularıyla oynanan kadınlarda var sürekli şiddet gören sadece fiziksel şiddettende bahsetmiyorum piskolojik şidette sen şu an kadınları kötülemen bile ayıp bence seninde annen var bir kadın belkide kız kardeşin ben sus 😂
Bak şimdi kim psikolojik baskı yaptı belli oluyor Yani hemen dil yeteceğini devreye geçirdin mesela çok duygusal yerlerden konuyu bağladın ama feminist erkek dusmanı olduğun gerçeğini değiştirmiyor senin de baban ve abin vardır onlar da mı kötü Yani 😊😊
Ama sen konuya kadınlar diye girdin genelleme yaptın ben genelleme yapmadım zaten babamı abilerimi düşünerekten iyileri var dedim çoğu öyle dedim feminist olduğumu söylüyorun ama yanılıyorsun kendin feminist olmuşun haberin yok
Bak işte konuyu istediğim yere getirdin iyi kadınlar ve erkekler var dedin o halde niye Egoist olalım kırıcı olalım ki mütevazi olmak varken bırak onlar kendilerine yakışanı yapsın ama sende kendi karakterinden ödün verme sen de öyle olmak zorunda değilsin he evet empati kurarsak bende biraz feminist davranmış olabilirim 😊 bak hayatın guzel yanı bu Aslında kırıcı olmadan su an tartışabiliyoruz saygılı biçimde hep böyle olursak dünya daha güzel olmaz mı?
Neden böyle oluyorlar çünkü kötü insanlar yüzünden ister istemez ön yargı oluşuyor ben asla seviyesizleşmem küfürü felanda sevmem herkesin düşüncesi farklı olabilir saygı duyarım en fikir olmak zorunda değiliz tartışmada dediğinde böyle olmalı kırıcı olmamak gerek ama şöylede birşey var kıranı kırarım alttan alamam
Bak işte herkes kendi karakterine yakışanı yapar ben kızlara karşı ağır konuşmam huyum değil kufur de etmem 😊
Olması gereken de bu 🙂
Aynen öyle 😊
Bana soracak olursan çok güzeller ve tatlı sabırli sadik sevecen merhametli türk olması yeterli dir 😎😀😉
Dunyada 4 mikyar kadin var. Ama tek oldugunu falan sanarlar. Hayatlari Paristeki kadinlsra ozenmekle gecer...
Bizim aç tavukların kendilerini darı ambarında sanmaları.
Tabi ki erkeklerin hiç kız görmemiş gibi davranması.
Sonradan görme oluşu, ya da sahip olduklarina kendinin bile inanmamasi
Mecnun, Ferhat ve Kerem'in suçu. Onlar kaldırdı bunları.. 🤔 ayağı. 😏
kezban oldukları için kendilerini nimetten saymaları normaldir.
türk erkeklerinin abaza olması sürekli kadınlara sarkması. kadınların egosunu yükseltiyor haliyle
Aynen katılıyorum
Türk kadınları Çekici Bulmuyorum Sadece Güzel yemek yapıyorlar o konuda takdir ediyorum okadar
aynen kesinlikle katılıyorum. Rus, Balkan, kafkas, arap kadınları ile kıyaslarsak mutfak konusunda bile geri kalırlar güzellik zaten evrimin ilk aşamasinda.
@Kenandabirkuyu Yurtdışında Yaşamış bir insan olarak Maalesefki Zaman kaybı dostum
belli bir gelir seviyesinin üzerindeyken yurtdışında yaşamasak bile Türk kızı ile evlenmek kerizliktir. farkındayım hocam. kalite malesef sıfır. biz Türk erkeği olarak dünyada 3. sıradayız kadına ilgi, sıcak kanlilik, yakışıklılık, maskulenlik açısından bütün dünyada tercih gören bir erkek modeliyiz. kadınlarımızda ne kültür var, ne bilgi birikimi, ne farklı bir düşünme kabiliyeti, entelektüellik sıfır. güzellik cidden istisnalar dışında hiç yok. huyu suyu desen zaten herkes biliyor Türk kızının huyundan suyundan illallah etmeyen mi var. hem maddeciler inanılmaz derecede paraya ve güce tapiyolar. maneviyat gram yok. para varsa manevi oluyolar para yoksa... 😂
@Kenandabirkuyu Paran varsa Range Rover Yoksa Game Over dostum...
erkekler yüzünden bir kız soruyor soruyor 60 erkek görüş yazıyor bir erkek sorunca en fazla 20 yorum falan geliyor.
çok fazla ilgiye boğuyorlar
Erkek cinsinin çok fazla abaza olması. Hak etmeyeni bile iltifata boğması, prenses muamele yapması.
Kesinlikle dogru👍👍👍👍
Eziklik psikolojisidir.
Çünkü ancak ezik insan havalı ve egoisttir.
Türk Kadınını beğenmeyen başka ülkeye yelken açsın bir zahmet.
Laf sokuşuna kurban be
Eyvallah 😁
Bence Türk kadını egolu değildir. Egoluysa zaten yapabilecek bişey yok. Geçmiş olsun😅
Bazı kadın yüzü görmemiş aç türk erkeklerinin it misali salyalarının akması. Bazıları için
cinsellik. çünkü türk erkeği seks yapıcak yer arıyor ama kolay bulunmuyor ve uckuruna düşkün çok kızda bunun fırsatını kullanıyor. avrupada yapsın bunu kız erkek arkasına bakmaz gider kız bulur istediğini yapar
Bizde su algi var 'erkekler kadinin pesinden kosar' bu yuzden ister istemez bizde yuksek ego olusuyor. Cunki oyle ogretildi.
Helal olsun. dogru👍👍👍👍
Allah korkusu olsun ve namuslu olsun da egolu olsun
Erkekte de var ego kadınlara özgü birşey değil ama bence o ego değil sıkıya gelemiyor kadınlar. Biz cok bunaltıyoruz
Aslında yeni nesil insanlar öyle, kadın erkek ayrımı farketmiyor, yeni nesillerimiz g*tü kalkık doğuyor.
Hayırdır bakalım görecez.
Her kadın için geçerli değil diğerlerine gelecek olursak sürekli pohpohlandıkları için
😂 ay bunlar da ya iyiki bir egolu havali demis birisi iyiki
Bence öyle değil. Yabancıların çoğu sıcak görünsede aslında içten değiller
Bence değiller. Tabi benim karşıma çıkanlar değil en azından. Kisiden kişiye değişebilir.
havanın ve egonun yakıştığı kadınlara selam olsun :D
Birbirlerine cok gaz veriyorlar😂 ve en önemlisi yurt dışında trip atma diye birsey yok 😂😂
Ben söyleyeyim, eli z*kinde dolaşanlar olduğu sürece... Süreyya bile kendini prenses sanar :^
Kendine gercek anlamda guvenmediklerinden bunun ustunu havali imajiyla kapamaya calismalari
Eğitimsizlik gormemislik ve tabi ki erkekler yüzünden
Erkekler, damacana , dişi hayvanlar falan , öyle yani açmayacagim konuyu
Erkeklerin pek çoğunun kadın kadın kadın diye öküz gibi yürümesinden. Yapmasalar ilgilenecek kadını da bulacaklar ama yapa yapa..
El bebek, gül bebek yetiştiği için.
#MelankolikDuygular
Çünkü özgüveni ve özsaygıyı, hava ve ego olarak görüyoruz.
Bence bunu söyleyen kişiler aşağılık kompleksindeler
Merhaba @ohhooo
Asagilik kompleksinin tam ne demek oldugunu kavradogini sanmiyorum
Nedir aşağılık kompleksi?
Var olan bir zaafin veya eksikligin sanki yokmuscasina insani tribe sokmasina denir.
Mesele turk milletinin tarihe, diger milletlere falan bakisi tamamen asagilik kompleksine bulanmistir. Surekli olarak biz superiz, biz var ya acayibiz, en adaletli de bizdik, en guclu de bizdik manyakligindadirlar.
Bunun sebebi gunumuzde kendilerini ozdeslestirebilecekleri pek bir oz deger olmadigindan tarih basta olmak uzere milli herseyi masturbasyon haline getirmeleridir.
Yoksa birinin kadinlara laf etmedi asagilik kompleksi ile alakasizdir
Tamam işte Türk kadını kezban, kendilerini ne zannediyolar, yok bir halta benzemiyolar gibi aşırı yorumlar da bence bundan kaynaklanıyor.
Bazı kişilerin kadınlarla iletişimlerinde başarısız olduklarını, bunu kabul etmekte zorlandıklarını ve rahatsız oldukları durumun baş karakterine gereksiz saldırdıklarını düşünüyorum
Turkiye'de yabancilarin bile dikkatini ceken bir kadin ukalaligi var.
Kusra kalma da bu hakkaten gercek bir durum.
Ben niye çevremde böyle bir şeyle karşılaşmıyorum? Evet illaki var saçmalayanı ama karşı cins için de geçerli bu. Ben de Türk erkeği abazandan başka bir şey değildir diyim o zaman, hoş mu?
Yav birak allasen. Turkiye'de bununla karsilasmayan insan hakkaten yok.
Var boyle bir durum, yol sordugunda surat yapip cevap vermeyeninden basla.
15 temmuz olaylarindan sonra toplu tasima bedava olmustu hatirlarsin.
Benim Ukrayna'dan sevgilim gelmisti Istanbul'a. Bes gunlugune sehirde haliyle gezmek sikinti.
Ama asil olay o degil.
Asil olay bebek arabasiyla bacagina yoldan cekilsin diye vuran kadin mesela.
Sikis tikis gidilen vapurda 3 yaslarinda oglu martilara simit atarken ayakta duranlarin pacalarina cocugun ayakkabisi surtununce dikkat etmedini soyleyecegi yerde bana 'E siz de burda durmayin, vapurun keyfi bu' diye terslenen moronda.
Hatta ayni salak sahis simit posedinin icindeki susami denize dokecem diye alt guvertede oturan insanlarin kafasina dokmustu.
Bu tip kadinlar azinlik falan degil bu mk ulkesinde. Inkar edip durmayin bosuna.
Hele bir de cocugu varsa cekilmez olan bir suru disi var
Çok sosyal birisi değilim haliyle dışarda ne oluyor çok görmüyorum ama yine de bunu kabul edesim gelmiyor benim. Hadi tamam çoğunluk böyle olsun yine de genelleme yapmak yanlış. Normal hayatta böyle bir tartışmanın olduğundan haberim bile yoktu benim ksye gelene kadar. Burda oturduğum yerden 20 gönderiye bir ağır hakaret yiyorum. Hoşunuza gitmeyen bir durum varsa yapıcı bir şekilde eleştirirsiniz, genelleyerek hakaretler savurmaya gerek yok. Ki bunu yapanlar gözümde ilk yazdığım durumdakiler oluyor
Su genellemeler yanlis lafina da tavim.
Bildigin politically correct olma haataligi bu
Kıçlarından ayrılmayan abaza erkeklerimiz sağolsun 😒
Türk erkeklerinin kadına aç olması ve gösterdiği abartılı ilgi
Eskilerden bir soz 3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen sonuc bu olur
Çevreden gelen gereksiz ilgi.
Türk erkekleri
Türk dizileri
Özentilik
bla bla.. :D
Ne istiyorlar bu türk kadınından..
Boyacılar yaşasın işte veriyolar 2 kilo boya sonra egolar havalar gökdelenlerde dolanıyor
Bizim abaza olmamız. ben abaza değilim diyenlerin "meriç" olması.
Meriç?
yaz Google'a görürsün kesin vardır seninde öyle erkek arkadaşların abaza olmadığını düşündüğün ama en büyük abaza meriçlerdir😂
meriç Umut Sarıkaya yaz kariaktürlere bak 😂
Kişilik meselesi diziler de görüyoruz ya hani aynı öyle kimisini para bozuyor kimisini de yokluk bozuyor. Bazıları da tam tersi melek oluyor.
Türk erkeklerinin yoklukta olmalari ve kadinlara tanriça gözüyle bakmasi sonucu kadinlarin kendilerini öyle görmeleri
Türkiye‘de ki türk kizlari asiri egolu oluyor COGU. Yurtdisindaki türk kizlarin COGU asla öyle degil.
Evet bğını gururla buran var ben de anlamış değilim :-?
Degerlerinin farkindalar yabancilar gibi basit degiliz buna da ego deniyor
Totosunu kaldıran ve görmemiş Türk erkeklerinin eseri.
Ben türk kadınlarının egolu olduğunu asla kabul etmem, edemem. Bence bu ego değil gurur haysiyet ya da kendini ağırdan satarlar erkeklere, diğer Avrupadaki kadınlar (çoğu) gibi değiller. Çünkü unutmayın ki ZOR OLAN HER ZAMAN DAHA CAZİP GELİR...
Etrafında zevk sahibi olmayan nefes alsın yeter mantığı taşıyan at hırsızı tipli erkekler yüzünden şişirildi egoları
Turk kadini her bulduguna atlamiyor secici tek bir ozeli olsun istiyor baskasini reddedince de havali egolu diyorlar iste..
Bu sadece kadınlarla alakalı değil erkeklerde de var aynısı. Ayrıca bu genellemelerde çok sıkıcı, herkes aynı değil. Diğer ülkelerdeki kadınlarda da havalı olan bayağı var.
Yine bir genelleme her türk kadını havalı veya egolu değildir bunu ortaya çıkartan şey insanların bakış açısıdır nasıl bakarsan öyle görürsün
Biz simartiyoruz dayiyoruz iltifati ondan sonra en popüler sensin
Abaza türk erkekleri. Yine değneğin ucu size dokunuyor ama.
Bir kadının böyle bir soru sorması hoş değil Türk kadını havalı ve egolu değil genelleme yapmayın
Cevresinde kendinden daha kotu birini her zaman bulabilme yetenegi.
Güzeldir kendine güveniyordur gönlünün efendisini arıyordur