• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Türk kadınının size göre "havalı ve egolu" olmasının sebebi nedir?

Nəməsis
Nəməsis Takip Et
FenomenGuru Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Türk kadınının size göre
Türk kadınının size göre "havalı ve egolu" olmasının sebebi nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • NCC-1701
    NCC-1701 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 77%
    +1 yıl

    Türk kadınlarının tavrı havalı olmak ya da egosu yüksek gibi masum terimlerle anlatılamaz.

    Elbette fabrikadan çıkmış gibi her kadın aynı karaktere sahip olamaz, hepimizin yaşam şartları bizi farklı farklı düşünce yapısına sahip olmaya itti lakin çok fazla kadının leş ve kötülük dolu hareketlerini görüyorum.

    Beğendiği bir erkeğe sahip olmak için ruhunu şeytana satacak tipler var. Evet, sahip olmak için hem de, ilişki anlayışları sahip olmak.

    Zaten çoğunluk kolaya kaçmaya meyilli, iş hayatına hakim olsa bile ama evin yükü kocişkomun omuzlarında olsun ben kendi paramı kendim yiyeyim kafasında. Bunlar yine kötünün iyisi, direkt ya ben niye çalışayım modunda olanlar da mevcut.

    Erkek de insan, kadın da insan. Kadınlar değerlidir argümanı ardına sığınıp ne oku, ne elin ekmek tutsun, ne bir evi çekip çevirebil, ne tek başına hayatta kalacak güce sahip ol sonra vay efendim niye kadınlar dayak yiyor, öldürülüyor, şiddet görüyor.

    Dünya tersine dönse, erkekler domestik olsa biz kadınlar çoğunu evire çevire döverdik. Çok daha saldırgan ve hırçınız.

    Çoğunuz lütfedercesine bir ilişkiye başlıyorsunuz. Sürekli bir şeyler hak ettiğinizi düşünüyorsunuz. Ama verdiğiniz şeyler bir elin parmağını geçmiyor.

    Kısaca, bizim hanımların bu tavırlarının sebebi sorumluluktan uzak bir şekilde yetişmeleri, iki yemek yapmayı öğrenince dünyanın bütün yükü onların üzerindeymiş gibi davranmalarından mütevellit.

    Şurada dursun; tabi ki istisnalar var lakin hepimizin bildiği gibi istisnalar küçük bir grubu oluşturuyor.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • boncuksultan
    boncuksultan Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Havalı ve egolu olduğumu düşünmüyorum :/
    Belli başlı çizgilerim vardır. Sınırlarımı baştan çekerim.
    O ayrı bir konu ama hoşlanıyorsam da karşılık veririm.
    Kız evi naz evi olayı yok bende.

    3
    1 Yorumla
    • Nəməsis
      Nəməsis
      +1 yıl

      Zaten bunu düşünen sadece erkeklerimiz🙄

      Yorumla
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    - Iddia edildiginin aksine kadina asiri ehemmiyet veren bir toplumda yasamalari.

    - Hicbir vasfi olmayanlarinin bile el ustunde tutulmaya alismasi.

    - Ana babadan 'aman kizim yipranmasin, aman kizim yorulmasin' modunda yetistirilmelerinin normal olusu.

    - Seksi gectim, bir goz kirpmalari icin bobregini satacak hale gelmis suzme abazanlarla ayni ortamda yasamalari.

    - Gulumsemelerinin veyahut birilerine guleryuzlu davranmalarinin sacma sapan yorumlaniyor olabilitesi.

    - Cahil olmalari, turk erkeklerine gore bayagi dunyadan bihaber olmalari. Hicbir konuda adam akilli tefekkure sahip olmamalari ve bundan dolayi gelen bir ice donukluk.

    - Yetisme seklindem oturu her daim karsisindakinin tepesine cikmaya calismalari.

    - Her an ama her an gozlerin uzerindr olmasi, asansorde 'Kacinci kata cikiyorsunuz' diye sordugu adamin bile kendisinden hoslaniyor oldugunu dusunebilmesi.

    - Lumpenlik, o sehirli triplerinin altindaki hunhar kiro ve koyluluk. Bunun getirdigi carpiklik

    Bunlarin biri, birkaci veya hepsi olabilir

    4
    19 Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Bakiniz iclerinden bir tanesi aklinca 'degerli olduklari icin' diye zirvalayip sonra altini doldurmasi istenince camura yatip sacma salak suclamalarda bulunarak engellemis.

      Bu zeka seviyesinde insanlarin normal davranmasi beklenemez.

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      Kadını aşırı ehemmiyet veren bir toplum! Tamamen cahillerin dolandığı bir yere dönmüş ks. hatta kendi cahilce laflarını süsleyip püsleyerek millete yutturmanın peşinde olanların. Senin gibi zavallıları iyi biliyoruz boşuna yorma kendini. Sen bu ülkedeki kadınların yanına bile yaklaşamazsın, ezik ezik saçma genellemelerle kendini avutursun sadece :) :)

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Bir tane daha geldi.

      Omrunde hic ecnebi agirlikli bir ortamda bulunmamis bir tip gelmis bik bik ediyor.

      Turk toplumunda kadin surekli kazanilmasi gereken obje konumunda tutuluyor ve bu kafa yapisiyla yetisiyorlar.

      Hakkaten surda yazdigin yorumu bir oku ve memnunsan cingenelik oranini arastir ailendeki.

      Tartisma adabina bile uzaksiniz. Ama bik bik bik kafanizin basmadigi konularda fikir beyan etmeye geldi mi ceneniz aciliyor

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      Ben Avrupa'da tam 5 tane ülke gezdim. Birkaç tane ülkeye kız tavlamak için giden kekolar beni eleştiremez. Çok övmeye çalıştığınız Avrupalı kadınları da yeterince gördük. Onların daha rahat yetiştirilmiş olmaları dışında hiçbir özelliğini göremedik ne yazık ki :) Bazı rus çingenelerin yanında dolaşarak medeniyeti öğrendiğini düşünme, aptalca genellemelerini de kendine sakla. Ailendeki çingenelik kanı sende fazla olsa gerek, ya da fena bir darbe yemişsin ki saçma sapan konuşuyorsun.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Ulke gezmis. Benim bavulum da geziyor bayagi ulke.

      Neyse boyle devam edin de memleketin erkegine 'Akliniz varsa uzak durun turk kizlarindan' dedigimizde 'Yok yeaa' demeye yuzleri olmasin.

      Ulke gezmis, vay mk. Hayir tanimadigi birine ettigi laflara da bak.

      Ben de senin uslubuna yanasip diyeyim, ben oyle coban pesindeki koyun gibi saga sola meeleyerek gezmeyi farkli bir milleti tanimaktan saymiyorum.

      Ecnebi ortamda bulunmak diyince 'Ben ulke gezdim' diyebilecek kafadaki salak kezbanlarin bu tip konularda konusmaya hakki yok.

      Bic bir is ortaminda bulundun mu, hic profesyonel bir iste calistin mi?

      Hos gerci once calismisligun var mi diye de sormak lazim bu kafa yapisiyla adam akilli bir ise yaraman pek mumkun degil zaten

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      Senin gibi zavallılar üste çıkmak için söyledikleri lafı kıvırıp ''ben öyle demek istemedimaslında böyle dediydim bla bla bla'' derler. Çocukluğum İngiltere'de geçti benim zavallı. Senin gibi çingene diyarlarında dolaşmıyorum. Ecnebi ortamda bulunmak da birkaç ay bile o ortamda kalsan bilgi sahibi olabilirsin zaten, söylediklerini kıvırma bence biraz cesur ol.
      Ecnebi ortamda bulunmaktan kasıt sadece iş ortamında bulunmak ve profesyonelce çalışmakmış :) :)
      Toplum kültürü iş hayatından ibaret değildir önce bunu idrak etmeye çalış, ya da ülkedeki bütün kadınları iş ortamında tanımanda mümkün değildir.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Cok zor engellerim birini, hakkaten elim gitti yani bu sefer bir.

      Mal misin nesin? Lafi anlamamak icin cirpinma bosuna. Bes ayda ogrenirmismis, cocuklugu gecmismis.

      Yalan soyledigine de kalibimi basarim.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Mesela su igrenc muhabbeti bir finlandiyali ile yasama imkani hakkaten yok.

      Rus ile var, ama o da bu kadar cocukca suclamalarda bulunmaya calismak yerine elle tutulur birseyler doylemeye calisir

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      Kusura bakma tatlım, hayatında bir tane finlandiyalı gördüğünü zannetmiyorum. Çünkü kadınlar hakkında böyle iğrenç genellemelere gidersen finliler sana haddini daha sert biçimde bildirir bunu iyi bil. Şimdi saçma sapan fikirlerini kendine sakla. daha fazla senin ilkel beyninle uğraşamayacağım.

      Yorumla
    • NCC-1701
      NCC-1701
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm herif hiç lafı evirip çevirmeden konuşuyor, bunu nereden çıkardın çok merak ettim.

      Ayrıca bir çocuğun yabancı bir ülkede birkaç sene geçirmesi ile bir yetişkinin yabancı bir ülkede yaşaması çalışması, okuması ayrı şeyler.

      Burada da bir sürü ecnebi velet var, okul bahçesinde mel mel oyun oynayıp zil çalınca evlerine dönüyorlar. Gidip bunlara türk insanı nasıl diye sorsalar anlatacağı iki hademe üç öğretmen olacak, sonuçta çocuk yani ne bilsin ne görsün...

      Çok ayrı telden konuşuyorsunuz

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @NCC-1701 Yav zoruna gitmis yazilanlar anlasilan. Dogru duzgun soylenen bieseye cevap verdigi bile yok aklinca beni karalayarak yanlislamaya calisiyor.

      Burda cok kez dedim lafini bilmesen, mantik dahilinde bile olamadan konusanlar kizlardan daha cok cikiyor bizde diye.

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      @NCC-1701 Lafı nasıl evirip çevirdiğini sana anlatayım istersen. 5 tane ülke gezdim dediysem ülkelerde ne kadar kaldığımı ve o ülkelerde ne kadar arkadaşım olduğunu söylemedim. Belli ki arkadaş art niyetli aaa bavulla ülke gezdin diye insanları tanıyamazsın diyor. Önce ülkelerde ne kadar kaldınız arkadaşınız tanıdığınız var mı diye sorulur. Avrupa'da yeterince arkadaşım var ve hiçbirinin bu ülkede kendini medeni zannedenler kadar saçma sapan konuştuğunu görmedim.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Yav bak halen daha soyleneni anlamamak icin direniyorsun.

      Bahsettigin yapidaki ahbapliktan boyle gozlemler yapamazsin.

      Ayrica atmadigin camur yok insanlara, simdi magdura yatma. Hic ecnebi agirlikli bir ortamda bulundun mu dedigimde 'Bes ulke ezdim taam miaaa' dedin, ben bununla dalga gecince 'Ben kucukken ingltridiydim grzkli slk' diye agiz degistirdin.

      Ayrica bavulla ulke gezdin demedim, bavulum da 5 ulke gezdi dedim, sen seni tam olarak ne kadar kucumsedigimi anlamamisdin bastan.

      Anlasan uc satir daha ne kadar attniyetli oldugumdan, hic finlandiyali gormedigimden, turk kizlarini karalama kampanyasi yuruttugumden bahseden bir ofke typingi yapacaktin heralde.

      Hayir ben turk erkegini de burdaki en feministinizden daha dena elestiriyorumdur.

      Nasil bir manyaklik varsa, hosuna gitmeyen seyi soyleyene abuk sabuk satasacak kadar nevri donmus

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      Haklısın senin gibi birini dikkate almamam gerekiyor. Hala saçma sapan konuşuyorsun. İnsanları onların toplumsal ortamına girerek yeterince tanırsın bende gitiğim yerlerde yeterince uzun süre kaldım. İlla iş hayatında bulunmana gerek yok.
      Ayrıca seni dikkate aldığım için evet pişmanım çünkü ilk iki genellemene söyle bir bakalım
      - Iddia edildiginin aksine kadina asiri ehemmiyet veren bir toplumda yasamalari.

      - Hicbir vasfi olmayanlarinin bile el ustunde tutulmaya alismasi.
      İlk genelleme Türkiye gerçekleriyle örtüşmüyor. ikinci genelleme ise insanlara verilen değer hümanizmle uyuşmuyor. İnsanlara değer vermek için vasfı olması gerekmez.

      Yorumla
    • NCC-1701
      NCC-1701
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm hümanizm insana değer vermez, insan elinden çıkanlara veya insanın yaptıklarına değer verir yani hayatta hiçbir vasfı olmayan bir insana sadece nefes almayı başardığı için hümanizm değer göstermez.

      Hümanizm aslında o kadar sevgi dolu bir kavram değil.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Genellemelerin yanlis oldugu iddiasi da bir genellemedir.

      Ve o iki lafin da arkasindayim. Kabul etmek isine gelmediginden kasaba agziyla atmadigin laf, etmedifin cirkedlik kalmadi
      Yanlis olduklarini mi dusunuyorsun?

      O zaman su su su sebepten yanlis diye bir arguman sunarsin.

      Cocuklugunu gecirdigini iddia ettigun memleketteki tabirle balikci karisi gibi car car satasmazsin

      Yorumla
    • vbnbvmbnm
      vbnbvmbnm
      +1 yıl

      @NCC-1701 Hümanizm'de insanlar arasında ırk, renk, din, statü,, vb şeylerin dikkate alınması yoktur. Her insanın zaten kendi potansiyeline göre bir vasfı vardır. Ama statüye dayalı vasıf tayini yapmak ve insanlara buna göre değer vermek hümanizm de yoktur.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @NCC-1701 Humanizmin agababasi Thomas More Incil'i ingilizce okudular diye 6 kisiyi diri diri yaktirdiydi mesela.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @vbnbvmbnm Yav ac humanizmin ne zaman ortaya ciktigini ve neleri savundugunu ogren.

      Ilk olarak Utopya isimli eserde humanist bir toplum ongorulmustur.

      Ve hic de oyle sinifsiz falan degildir, jakobenligin dik alasidir.

      Humanizm gelisime ve uretkenlige deger verir.

      'Hepimiz kardesiz' turevi bir zihniyet degildir. Ronesans devrinde cok feci kuvvetlendi humanizm.

      dedigin dogru olsaydi 16. Yuzyilda sinifsiz tolum cagrilari dolusurdu ortaliga.

      Yorumla
  • Westtttttt
    Westtttttt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Gercekten Hayattaki baskin yanim özsaygi sahibi olmam derim. Baskalarinin naptigi konusunda tarafsizim cunku huzur burda ayni saygiyida gormek isterim hayatta ama egemenlik sinirlarimi zorlamaya kalkan biri iyi halt yer. biraz tersimdir de hani su yuksek yapay egonun olusmasinda dogrudan payi olan kendi kit zihninde ve icinde kurup kurabilecegin tum o dapdar olasiliklarin disinda kalma alma ihtimalim olacagi icin senin Fazla simarikligin buram buram yapayliktir bana islemezki.. cocuksulugundur. Öz saygi ise Realitedir. ortamlarda "oyle her gelene evet mi diyeyim diye öz saygi kastigindan dem vurur" halbuki Adamina göre laf yapar her karsisina cikana farkli bisey soylerler. hangisine inanip inanmayacagimizi bilmek lazim. bir insan yalan makinesi gibi yasiyorsa. Asiri manipulatifse... ve kimse bu yalanciliktan dolayi haddini bildirmiyorsa bildirmemisse boyle bir kiza erkege kalkip da niye egolu niye havali algisi yapmak ya da daha da arttirmak onlarin hosuna giden bisey bile. YAPMAYIN

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

120

Cevap

194

Cevap

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Aşırı ilginin vermiş olduğu özgüven patlaması

    4
    0 Yorumla
  • birtıpçı
    birtıpçı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Ben Türk kadınının havalı ve egolu olduğunu düşünmüyorum ve böyle bir genelleme yapmanızı hiç hoş bulmadım.
    Genelde insanlar karşı cinse sert davranınca veya hemen reddedince havalı olduğunuzu düşünürler. Oysa ki belki de sadece gerekli gördüğünüz kişilerle muhatap olmak istiyorsunuzdur.
    Hem erkeklerin sevgililerine herkesle konuşma demeleri herkesle konuşanları oro*pu olarak nitelendirmeleri daha sonra ona nasılsın diyip yavşamaya çalıştığı düpedüz ortada olan birine sanane demesini egolu olarak algılamaları İlginç.

    1
    0 Yorumla
  • İlkasor76
    İlkasor76 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 45%
    +1 yıl

    Kendini begenmiş olmasından geliyor malesef yazarken bile zorlandım ama gercekler, mesela şunu sorarlar hep neden bizim erkekler yabancı kızları nie tercih ediyo hep diye? cevap verim, bir rus kızı yok altın yok gerdan yok zincir yok yeni ev esyası almazsan senle evlenmem asla demez bir arkadasın hanımı rus ve arkadasım calısmıyor alkolde kullanıyor hemde kazan işi ama hanımı cok efendi evi cekip çeviriyor 2 cocuk egr bizim türk kızı olsa bazı koyup coktan ayrılmıstı, demem oki istisnalar kaideyi bozmaz, inanın biraz yabancı dilim olsa bir yabancıyla seve seve evlenirim cünki makul mantıklı anlayışlı vede ekonomik insanlar, azla yetinmesini biliyorlar bizim kızlardanda illaki böylesi cok ama cogu erkege ne yazık ki denk gelmiyor? zaten türkiyede geçim pahalı?1603 tl asgari ücretle bir türk kızının gönlünü yapmaya ömür yetmez?

    1
    0 Yorumla
  • Soapmactavish1
    Soapmactavish1 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Şimdi söyle düşünelim bir insan egolu olabilir peki nasıl olur cok güzel bir işi vardır meslegi vardır okumustur kendi ayaklarının üstünde durup elin cocuguna bakmadan gecinebilir ya da muazzam doğal güzelliği vardır eyvallah, ama kardesim sen okula gösteris icin, işe gosteris icin, dışarıya 2 kilo makyajla 3 5 abazaya görünmek icin sosyal medyayı ilgi icin, hepsinin toplamı boş vasıfsız bir insansan bu egolar neden genelleme yapmıyoeum gercekten kariyerli efendi, hanım, aile kızlarımızda var ama bu vasıfsızların boş egosu ego değil egolu rolü yapmaktır cünkü egolu olmasının bir nedeni yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    havalı ve egolu değiller.. toplum dayatmasıyla baskı altında büyüyen kadınların geneli kendilerine dikkat etmeye büyük çaba harcıyorlar ve herkese evet demiyorlar olay bu... bir de yine ülkemizin sorunu kadın ilk adım atınca hemen dünden hevesli yollu diye tabirler kullanıyorlar ne yazık ki.. hemen erkeği kabul edince de yine dünden hevesli isterikli duruma düşüyorlar. onlarda bu yüzden galiba kendilerine böyle bir yol bulmuşlar diyebilirim. ve herkes havalı veya egolu değil. benim bir çok kız arkadaşım var ve bu soruda bahsedilen türde davrandıklarını hiç görmedim. belki de istisnalar hep beni buluyordur :) not: bu yazdıklarım genelleme kimse üzerine alınmasın.

    2
    0 Yorumla
  • PhantomStranger
    PhantomStranger Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 70%
    +1 yıl

    Erkeklerin abazalığının tavan yapması nedeniyle hiç hak etmeyen kadınlara bile akıllara durgunluk verecek kadar gereksiz methiyeler düzmesi sonucu kadınlarda bu “havalı ve egolu” tavırlar oluşur. Kadınların bu durumdan acilen kurtulup, instagramda 10 saat harcamayı bırakıp, kitap okumak gibi kişisel gelişim aktivitelerine yönelip o gereksiz methiyeleri hak etmeleri gerekir. Erkekler zaten umutsuz vaka en azından kadınlardan umudum var.

    5
    0 Yorumla
  • Haycek
    Haycek Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Toplumda alınıp verilen değerli mal yerine koyuyolar da ondan. Büyütülürken babalarının PREMSESİ gibi büyütülüyolar evlenene kadar baba parası evlendikten sonra koca parası yiyorlar. Aslında hiçbir değerleri yok cahil çoğu. Yetiştirilirken erkek ilişkileri için çok kötü olduğu empoze ediliyor. Çoğu da namuslu takliti yapıyo. Erasmustan gelen arkadaş var anlatıyodu türk kızı var türkiyede namus kasıyo ama yurtdışında almana vermiş😂 Tabi bizim kekoların aşırı ilgisi ve internetten yazmaları onların kıçını uzaya çıkarıyo. Çoğu cahil küstah ve kaba. Yamyamlık da cabası.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bütün kadınlar havalı ve egoludur
    Bunun nedeniyse kadınların solipsist varlıklar olması
    Lakin Türk kadınları daha çok havalı ve daha çok egoludur
    Bunun da nedeni yetiştirilme tarzıdır
    Bilinmeyen bir nedenden ötürü Türk insanlarının genelinde olan aşağılık kompleksi kadınların yetiştirilme tarzından gelen prenses sendromuyla birleşip bu durumu daha beter kılıp kadınları çekilmez hale getiriyor
    Erkeklerin de bunda önemli rolü var
    Kadınlar naz yaptıkça trip attıkça onları kovalamaya devam edip bunu bir rekabete dönüştürüyorlar
    Fakat erkekler deyip geçilmemesi gerek
    Unutulmamalıdır ki kadınlar bu durumun gayet farkında ve sadece farkında olmakla kalmayıp aynı zamanda lehine kullanıyorlar

    Sonuç: Kadın sorumlu
    Sebep: Davranış biçiminin yanlış olduğunun farkında olup halen bu şekilde davranmaya devam etmeleri (bilinçli bir şekilde)

    Bundan bunu çıkarırım
    Daha iyi bir sebebi olan varsa buyursun

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yukarıdaki gözlemlerime katılmayanlar ve bunun sebebinin sadece ve SADECE erkekler olduğunu söyleyenler için eklemek istediğim bir çift sözüm daha var

      Kadınlar abazan erkek modelinden nefret ettiklerini ve havalı-egolu olma sebeplerinin abazanlarla alakası olmadıklarını iddia ederler
      Fakat buna rağmen abazan erkeklere muhtaçtırlar
      Çünkü içten içe onlar da biliyorlar ki abazanlar olmasaydı hiç bir erkek modeli onları pohpohlamayacaktı (gerek sanal gerek reel)
      Kimse onlar için gecenin kaçında kalkıp bir şeyler almaya gitmeyeceklerdi (hamileler dışında)
      Kimse onların faturasını ödemeyecekti
      Bu bir gerçek
      O yüzden boşuna abazanların karakterinize olan katkılarına haksızlık etmeyelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Başka bir gözlemimse Türk insanı çocuklarının yetiştirirken erkeğe onur haysiyet ve şeref kavramlarını aşılıyor
      Fakat dikkat ederseniz sadece erkeğe aşılanıyor
      Kadına bu üç kavram aşılanmıyor
      Kanıt için çevrenizdeki örneklere bakınız
      Sebebinin sadece erkekler olduğunu düşünenler objektif olarak tekrar düşünsünler derim

      Diyeceklerim bu kadardır
      Bu konuda tartışmak isteyenlere medeni bir şekilde olduğu sürece açığım

      Yorumla
  • adsizata
    adsizata Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 51%
    +1 yıl

    Erkeklerin ezikligi ve hakkindan fazla deger vermeleri.. rus kizlarindaki guzellik bizimkilerde olsa kendilerini tanrica ilan ederlerdi halbuki ekegin onlara verdikleri degerin yarisini bile kendilerine veremeyen zekadan yoksun disi suslu puslu olup hayat felsefesi dahi olmayan o kadar aptal kizlar varki erkekler icin tek gecelik iliski olduklarini bildikleri halde kendilerini kandirip duruyorlar

    2
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Türk erkekleri bu hâle getirdi türk kadınlarını. Ne oluyor söyleyim, Türk erkekleri istediğini elde edene kadar o kadını öyle bir şımartıyor ki. Kadın da gerçekten öyle zannediyor kendini. Sonra erkek ondan sıkılıp bırakıyor ya da aldatıyor ya da üzüyor. Kadın da eskiden onun yüceltmesinin verdiği bir özgüvenle sen kimsin lan diye daha da bir havaya giriyor ve bu defa ego da başlıyor.

    2
    0 Yorumla
  • Mandown87
    Mandown87 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 51%
    +1 yıl

    Sebebi Türk erkekleridir. Nefes alsın yeter diyenler var, dünyanın başka hiçbir yerinde yoktur bu cümle kalıbı.
    Bir diğer sebep ise dindar kesimin fazla olması ve toplum baskısı. Böyle olunca 1 erkeğe 1 kadın düşmüyor. 10 erkek 1 kadını kapmaya çalışıyor, sonrasında cinayetler falan filan oluyor.
    Sonrasında kadının değeri dolar gibi yükselse de asıl değerini hiçbir zaman bulamıyor. Şort giydiği için tekme yediğiyle kalıyor.

    3
    0 Yorumla
  • Senli_heceler
    Senli_heceler Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı.

    Bunun bir sürü nedeni var şimdi anlatmaya başlasam topa tutarlar. Ama yıllarca yabancılarla aynı ortamda çalışmış birisi olarak şunu diyebilirim yabancı kızlar çok. mutrvazi ve kibarlar. Yani yolda yürürken hiç tanımadığınız hale merhaba nasılsın dediğinde teşekkür Edip senin nasıl olduğunu soruyor. Türkiye'de bir kıza sorsan bunu muhtemelen alacağın cevap sanane canım olur :)

    1
    0 Yorumla
  • TuanaKamer
    TuanaKamer Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Havalı tabiri herkes için gereçleri bir kavram herkesin kendine has bir havası vardır.
    Ego ise Türk kavramı ile sinirlandirilacak birsey değil içi boş olan er insan içi hava dolu bir balon gibi kabarır bu Kadın ya da Türk meselesi değil bilgisizlik kültür ve egitim eksikliği ile var olan çaktırmadan kendini kanıtlama çabası

    1
    0 Yorumla
  • Mr-GYC
    Mr-GYC Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Türk kadını havalı ve egolu değil. Öyle kadınlar vardır illaki ama genele vurmak manasız olur. Türk kadını kadar edepli cefakar kadınlar var mı? Yok bence

    4
    0 Yorumla
  • Hodoor
    Hodoor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bu konu hakkında saatlerce konuşabilirim, o kadar değişik yetiştiriliyorlar ki aileden, bir kıza adres soramaz olduk sapık diye bağırır diye, ülkede yaşananlara bakarsam haklılar aslında ama erkekler de problemli, internet ortamında saçma salak tinder c2 tarzı uygulamalarda, sosyal medya üzerinde karşı cinse hep dünyadaki tek kadın muammelesi çekiyorlar yokluktan, bunun sonucu olarak ortaya burnu kaf dağında biçimsizler çıkıyor, komikler gerçekten, bildiğin her şey kısır döngüden ibaret, nesil temelden düzelmeden bu döngü değişmez. Güzel olmak bir ego sebebi olmamalı, aksine mütevazilik taçlandırıyor güzelliği, ki işin garibi, güzellerden çok çirkinler egoist, lanet olsun bak yine sinirlendim beni acilen sınırdışı edin, ülkemi çok seviyorum ama bu tip kızları gördükçe uçan tekme atmak istiyorum, ama birde feninistler başlıyor sonra, tamam sustum

    0
    0 Yorumla
  • J4x3n
    J4x3n Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 86%
    +1 yıl

    Bence bu çok yanlış bir algı çünkü kişiye göre ayrım yapmak gerekir Türk kadını deyince annenizi bile katmış oluyorsunuz oysa birkaç tane egolu kadın gördünüz diye diğer tüm iyi kadınları egolu ilan etmeniz bence çok yanlış, kötü insanlar olduğu kadar iyi insanlar da var elbet, çok ön yargı içeren bir yaklaşım bence bir an önce bu zihniyetten vazgeçmelisiniz.

    0
    0 Yorumla
  • HüzünlüMutluluk
    HüzünlüMutluluk Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Sadece kendini beğenmişliğinden, küçükken her istediği yapılmasından ve cahillik belirtisinden bence. Herkes aynı etten aynı kandan bu ne cehalet, makamıyla ve dünya işiyle övünmek nedir herkesin sonu toprakta iken..
    ( https://www.instagram.com/p/BhjZmuYFeA7/ )

    0
    0 Yorumla
  • esconda
    esconda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 44%
    +1 yıl

    Bence Türk kızlarının ego sahibi olmasının nedeni babalarıdır. Çünkü Türk kültüründe babanın kızına sunmuş olduğu pozitif anlamdaki yaşam ve davranış kızın psikolojisini etkilemektedir. Baba olan "prensesim" diye sever kızını ve gözünden dahi sakınır. Bu nedenle kendini gerçekten prenses sanan Türk kadını yüksek derecede ego sahibi olur. Ayrıca Türk erkeğinin kadınına gösterdiği önem ve aşırı ilgi de bu durumu tetiklemektedir

    1
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    türk erkeğinin seçici olmaması cok acemi kalması öyle olunca kadınlarımıza da gereğinin 20 katı ilgi oluyor buda bir ego yaratıyor :) su sitedeki herhangi bir penbeli cok yalnızım kimse yok mu diye bir soru açsa 100 erkek yazıyor :) sonuc elbette secici gibi hissedince kendini bir ego yasiyor oysa gercek hayatta ahtapot yapışmaz :)

    0
    0 Yorumla
  • BoşYapmayanAdam
    BoşYapmayanAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    Erkeklerimizin büyük bir çoğunluğunun çok Afedersiniz canım birer abaza olmaları. "Yiğidin malı ortadadır gardaş!" ve benzeri cümlelerle birbirlerini yobazlığa itip kendilerini degersizlestirmeleri. Ayrıca ilişkiler konusunda olabildiğince cahil olup karşı cinsi sadece naz yaptırmakla meşgul eden erkeklerimiz mevcut. Haliyle güzelim Türk kızlarının Nazlı olması ve erkeklerin hep ugrasan taraf olmasi (Çoğunlukla) normaldir.

    0
    0 Yorumla
  • Sonsofanarcy
    Sonsofanarcy Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 634 cevap paylaştı.

    Sebebi çok basit biz erkekler. Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki erkekler dişi sinek görse yeltenecek durumda. En çirkini bile iltifat yağmuruna tutuluyor. 1 den çok kişi gerek sosyal medya gerek sosyal yaşantısında ya laf atıyor ya ilgileniyor. E kızda haklı olarak kendini nimet ten sayıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Dreamsforplans
    Dreamsforplans Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 76%
    +1 yıl

    Sebebinden önce bu istatistiği nerden aldığını soruyorum sana

    1
    7 Yorumla
    • Nəməsis
      Nəməsis
      +1 yıl

      Bu istatistik değil "size göre" kısmı var. Her yerde erkekler kadınların egolu olduğunu yazıyorlar. Buna istinaden yazılmış bir soru.

      Yorumla
    • Dreamsforplans
      Dreamsforplans
      +1 yıl

      Öylemi sanki kanıtlanmış bir gerçekmişte sebeplerini araştırıyormuş gibi bir izlenim verdin

      Yorumla
    • Dreamsforplans
      Dreamsforplans
      +1 yıl

      Size bunu düşündüren nedir felan desen daha doğru bir anlatım olurdu

      Yorumla
    • Dreamsforplans
      Dreamsforplans
      +1 yıl

      Ve bence o kitlenin egolu olma sebebi ülkenin erkekleri ile alakalı.. Onlar tanrılaştırdılar kadınlığı.. Kendi gibi zavallılara kendi gibi kadıncıklar yarattılar

      Yorumla
    • Nəməsis
      Nəməsis
      +1 yıl

      Size göre dediğim zaman daha öznel anlaşılacağını düşünmüştüm :) Bundan sonra biraz daha dikkat ederim, teşekkürler :)

      Yorumla
    • Dreamsforplans
      Dreamsforplans
      +1 yıl

      Woow buna sert bir cevap beklerdim oldukça kibar bir cevap aldım. Siz bence bu oranı aşşağıya çekenlerden bir tanesisiniz ben teşekkür ederim

      Yorumla
    • Nəməsis
      Nəməsis
      +1 yıl

      Eleştiriye her zaman açığım, saygı çerçevesinde olduktan sonra :) Görüşünüz için ben teşekkür ederim. İyi akşamlar :)

      Yorumla
  • Coolarella
    Coolarella Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Türk kadını kadar başınıza taş düşsün

    37
    1 Yorumla
    • brtbal
      brtbal
      +1 yıl

      Aynen ne istiyorlar iyiler de var aralarında onlar da kaynıyor

      Yorumla
  • pinpiny
    pinpiny Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Ne egosu? Türk kadını merhametlidir, bağışlayıcıdır, hoşgörülüdür. Az birazda kıskançtır. Epeyde anaçtır. Daha ne istiyosunuz arkadaş..

    4
    0 Yorumla
  • ersnkrcn
    ersnkrcn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Türk, kadınına kuban olsuınlar bir kere örfleri, adetleri olsa bile bunlara saygı duymayan ülkeler var.

    3
    0 Yorumla
  • ican7
    ican7 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Havalı ve egolu değiller ki. Algı yaratılmaya çalışılıyor sadece.

    14
    3 Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Yurtdisinda hakkatrn birkac sene yasamis her insan bizim milletin kadininin kasinti oldugunu farkeder

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      @Ragnar_Lodbrok 4 ülke gördüm, yaşamadım elbette ama oradakilerin de pek farkı yok açıkçası. Benim fikrim tabi. :)

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Fikrin yanlis, ulke gormekle olmuyor o is.

      Yorumla
  • xUmuuTx
    xUmuuTx Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Abazanlarin gereksiz ilgi ve alakalarindan kaynaklaniyor.

    Karakteri 5 para etmeyen kiz bile sirf cinsel organi ve memeleri var diye kendini nimetten sayiyor bu uckur duskunu srfsiz erkekler yuzunden..

    3
    0 Yorumla
  • sukayraa
    sukayraa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Türk kadınların bokunu yiyin. Taktınız Türk kadınlarına acaba sizin kadar milletini eleştiren varmıdır yazık

    2
    0 Yorumla
  • ЂanShe
    ЂanShe Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 66%
    +1 yıl

    Gerçekten öyle miyiz emin değilim. Birçoğumuz hayattan ümidini kesmiş, yaralı dolaşıyoruz. Bu sadece gönül ilişkileriyle alakalı değil. Toplumsal normlar da buna sebebiyet veriyor. Nerede hava nerede caka? Sadece artık umursamaz kadınlar yetişiyor.

    1
    0 Yorumla
  • tımarhane
    tımarhane Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 58%
    +1 yıl

    Ya bisi dicem ama kaba olacak neyse ... ama şunu soylim,, güzel çirkin ayirmaksizin ulkemizin abazalari asılıp ilgi manyağı yaptığı için böyle oluyor sonra öyle olmayan kadın/kizlarinda adı çıkıyor

    3
    1 Yorumla
    • thanos62
      thanos62
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • puresoul
    puresoul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 65%
    +1 yıl

    Bundan en çok erkekler şikayet eder ama bu erkeklerin elinden çıkan bir şey. Ülkede standart güzellikte kızın bir gülüşüne dünyaları verecek adam kaynıyor.

    3
    0 Yorumla
  • yerlifilozof2
    yerlifilozof2 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Aşırı İlgi. Bu arada şöyle bir durumu farkettim erkeklerde bu durum başarı ve kariyer ile ilgili olurken genelde neden çoğu kadınlarda başarı ve kariyerden gelen ego yok ta hep çevresinde ki gereksiz insanlardan gördüğü gereksiz ilgilerden kaynaklı?

    1
    0 Yorumla
  • NeGgünler
    NeGgünler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    bide bu cıkti Türt kadınları havalı ve egolu
    ne kafayı yemiş insanlar varya
    senin o havala egolu dedigin kızlar kimi insanların yanlarına yaklaşamaz
    ... bide neden kendini nimetten sanırlar bunun sorunu grzkl hemcinslerim

    1
    0 Yorumla
  • PsikolojikkDeli
    PsikolojikkDeli Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Erkeklerin çok fazla şımartması ve kendilerini vazgeçilmez sanmaları..

    6
    2 Yorumla
    • Kapkarabatak
      Kapkarabatak
      +1 yıl

      Pek fazla başkasının görüşüne yorum yapmam ama bir kadının bu özeleştiriyi yapmasından memnun oldum.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      @Kapkarabatak teşekkürler.

      Yorumla
  • TheLostBoy
    TheLostBoy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 783 cevap paylaştı.

    Tek sebebi bizim erkeklerimizin zihniyeti. her onune gelene haddinden fazla iltifat edip ego oksuyorlar. oksadikca büyüyor tabi. sadece bizim oksadikca buyuyen organimiz yok kadinlarin da var. ego deniyor ona

    1
    0 Yorumla
  • kırpık
    kırpık Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    bizler yüzünden hiçbir kriter koymadan herkese yazdıgımız için, artı bazılarıda cok vurdumduymaz oldukları için kızları farklı bir yola ityiyorlar onlar yuzunden bu seferde guzellik adına sapıtıyorlar egoda üstüne gelince iyice ulasılmaz oluyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Kovboy2165
    Kovboy2165 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 75%
    +1 yıl

    Bizim aptallar yüzünden çok yüz veriyolar nerede kız fotoğrafı görüyorum hemen altına abaza yorumları basmaya başlıyor sonrada bu kızların bir yerleri kalkıyor

    2
    0 Yorumla
  • Darkolan
    Darkolan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 66%
    +1 yıl

    Tanıdığım çoğu insan öyle değil ama öyle olanlar da var şimdi yok değil karakter meselesi ve erkekler yüzünden ortaya çıkan bir sorun olduğunu düşünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • K_li1983
    K_li1983 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 49%
    +1 yıl

    Egolu Türk kadınları sanırım son 30 yıl içinde meydana çıktı. Eski Anadolu Türk kadınları farklı değil miydi? Belki de prensesler gibi büyütüldüğünden mi acaba... valla tam birşey diyemem.

    2
    0 Yorumla
  • Radio_hea_D
    Radio_hea_D Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 40%
    +1 yıl

    Değilsiniz, anne ve babanızdan muhafazakar olmayı öğrendiğiniz için öyle davranıyorsunuz.

    1
    0 Yorumla
  • yabakimsinsen
    yabakimsinsen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Havalı olduğunu sanan kekolar tarafından şişirilmiş yürüyen ego olmaları.

    5
    0 Yorumla
  • SessizBirBalerin
    SessizBirBalerin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Cehalet ve geri kafalılık olduğu için hint kumaşı sanıyor kendisini türk kızları. Bakirelik mevzusu anlayın işte ya çokmu zor

    2
    0 Yorumla
  • Brokenfeys
    Brokenfeys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Türk kadını demek, asillik demektir. Karşınıza üç beş şımarık kız çıktı diye Türk kadını egolu diyemezsiniz.

    2
    0 Yorumla
  • MOzgurA
    MOzgurA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 80%
    +1 yıl

    Batı doğu sentezi arasında sıkışmış kalmış bir yapıda olmaları. Ama bu sadece onları nsuçu değil ailelerin ve erkeklerin de suçu çünkü onlar da aynı durumdalar.

    0
    0 Yorumla
  • laBod
    laBod Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Türk kadını havalı ve egolu mu ( sdgsdgs )

    Sokak ortasında tartaklanan biziz saçma sapan bekaret testlerine çarptırılan bizler. Aman o senin kocan sus denilen bizler..

    0
    0 Yorumla
  • badgalgiri
    badgalgiri Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26 , eic 80%
    +1 yıl

    Çünkü bazı salak erkekler türk kızlarını değil rus kızlarını beğeniyo biz kızlar da havalı olunca erkek tavlayacağımızı zannediyoruz 😂 ben bu gruptan değilim çok şükür

    0
    3 Yorumla
    • cesurky
      cesurky
      +1 yıl

      Ne dediğini hic anlamadim ya. rusla burdaki kizlarin ne alakasi vat

      Yorumla
    • badgalgiri
      badgalgiri
      +1 yıl

      Boşver ya normal bir erkek arkadaşım sürekli rus kızlarından bahsediyo da o yüzden öyle yazdım boşver

      Yorumla
    • cesurky
      cesurky
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya şu kezban kızların bile g. tünü nasılda kaldırıyosunuz 2gr a m için işte tamda bu yüzden. sonra da bu tipler kendilerini bişey sanıp ortalarda oynak oynak dolanıyolar.

    3
    0 Yorumla
  • sude8
    sude8 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 41%
    +1 yıl

    Çok mantıklı bir soru. Bende daha çözemedim ama kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar altına imzamı bile atarım

    1
    3 Yorumla
    • thanos62
      thanos62
      +1 yıl

      Katılıyorum sen öyle değilsin galiba 🙂

      Yorumla
    • sude8
      sude8
      +1 yıl

      Gereksiz ego kasmıyorum diyelim. Her insanda ego vardır

      Yorumla
    • thanos62
      thanos62
      +1 yıl

      Illaki her insan da olmasa da vardır yani:))) o değilde maç dan gelior m ayağıma bişey oldu yaa 2 tane topa vurdum 2 tane yanlız ve ayagima kramp ağrı girdi nie öyle oldu

      Yorumla
  • hiçkimssse
    hiçkimssse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 50%
    +1 yıl

    çünkü öyle yetiştiriliyorlar. türk kdınları çooooook kendini beğenmiş ve sanki yeryüzünde başka kadın yok onlardan başka modundalar.

    2
    0 Yorumla
  • doucett
    doucett Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 342 cevap paylaştı.

    Erkeklerinin, sanki kadın sayının erkek sayisina oranla %75 daha azmış gibi davranmalarının sonucunda havali ve egolu olduklarıni düsünmekteyim.

    2
    0 Yorumla
  • TuanaEslemm
    TuanaEslemm Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben asla oyle olmadim ama , okulda bana soguk havalı diyorlardi. Ben tanimadiklarimla konusmayi sevmiyorum. Ben ne guzelim ne eguluyum

    1
    0 Yorumla
  • NoiseMan
    NoiseMan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Abazalar ve toplumun pozitif ayrımcılığı.
    Bunlar haricinde çocukluktan itibaren erkek çocuklarının el üstünde tutulup kızların ezilmesi esas temel sebep.

    0
    0 Yorumla
  • idontknowwhyiamhere
    idontknowwhyiamhere Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Çocukken aşiri sevilmeleri pohpohlanmalari. Dunyanin en onemli insaniymis gibi davranilmasi. şimartilmasi. bir b*kta degiller hani

    1
    0 Yorumla
  • İcimdeki_ses
    İcimdeki_ses Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Ördeğe bile tecavüz edilen, damacana yetebilen bir ülkede yaşıyoruz. Normâl yani kendini bu kadar nimetten sayıp, değişik tavırları 🗡😏

    1
    0 Yorumla
  • GündüzYüzlüAdam
    GündüzYüzlüAdam Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    çünkü erkek ister kadın istenir. bunlar da bunun farkında. adımı erkek atmak zorundadır bu ülkede mesela. herşey erkekten beklenir. hal böyle olunca da bunlar da havalara girerler ekstra egolar sergilerler.. gereksiz bişey ama olsun canları sağolsun.

    0
    0 Yorumla
  • ufukercetin
    ufukercetin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Magazin kültürü bence son zamanlarda herkeste bir pop star havaları demet akalın tarzı hareketler ne varsa ! :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ne alip veremediginiz var ya türk kadinlari ile acaba? sende bu dedigin kismin icindesin neden bizimle ugrasip duruyosunuz derdiniz ne. türk kadinini begenmeyen havali egolu bulan buyursun baska milletin kadinina gitsin tutan yok

    0
    0 Yorumla
  • Hüppelebümbüm
    Hüppelebümbüm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Türk kadınlarının çoğu ülkedeki kadınlardan daha güzel olduğunu düşünüyorum. Ben öyle fazlada ego göremedin aslında.

    0
    0 Yorumla
  • Yumpi
    Yumpi Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl

    Bizim abaza ötverenlerin ödü kopmayasıcaların her bulduğu kancığın peşinden koşmasıdır..

    Mesele budur.

    0
    0 Yorumla
  • Pubgdekikadin
    Pubgdekikadin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Cana yakın davransan yollu kendini çeksen havalı egolu türk milletine yaranılmaz arkadaş osuruktan nem kapiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (254)
Devamını Gör(299)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Türk kadınının size göre "havalı ve egolu" olmasının sebebi nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türk kadınının size göre "havalı ve egolu" olmasının sebebi nedir? 26 cevap verildi
Türk kadınlarının çoğunun egolu olmasını neye bağlıyorsunuz? 36 cevap verildi
Türk kızı neden egolu sizce? 6 cevap verildi
Türk kadınları neden egolu? 8 cevap verildi
Sizce Türk kadınları egolu mu? 4 cevap verildi
Türk kadınları egolu mu sizce? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨