“Küçük Adam, Büyük Ego!” kavramı sizce doğru mu?

Belirli bir konuma gelmiş, standartın altındaki erkeklerde hep bunu gördüm. (Ya da bana denk geldi, bilemiyorum.🤭)
Bir de bir çoğu kel. 😃
“Küçük Adam, Büyük Ego!” kavramı sizce doğru mu?
Peki sizce doğru mu?
Mutlu akşamlar. 🙃
#osonsaatlerdekiexcelbitirdibeni
#sigaramolasibilevermedencalismak
“Küçük Adam, Büyük Ego!” kavramı sizce doğru mu?
Cevapla