
"Herkesi mutlu etmeye çalıştığın zaman en sonunda kendini mutlu etmek zorunda kalırsın"
#yinedegülümsebee

Sanırım öyle... mutlu etmeye çabalarken yanlızlaşıyorum... 7/24 her cümlemde çoğunlukla ya ondan bahsediyorum, ya da övgüler sözler yağdırıyorum oda bunu farkediyor büyük ihtimal bunun etkisi ile durgunlaşıyo... ya da sessizleşiyor ve güzel varlığını yansıtmıyor :/
Herkesi mutlu edemezsin. Ve başkalarını mutlu edemediğin her an için ise kendi mutsuzluğuna seyirci kalmak zorunda hissedersin kendini...
İnsanlar değer kıymet bilmiyorlar, kimseyi kırmayayım derken kendimizi paramparça ediyoruz. Gerek yok kimseyi mutlu etmeye çalışmaya, sonu hep hüsran.
Kimse kimseyi aslinda mutlu etmiyor, zaten mutluluk hissi de çok kırılgan. İnsan genel olarak bencil bir varlıktır.
Cevap
43Cevap
Herkesi mutlu etmeye çalışan mutsuz olur. Yanında biri olsa da kendi içinde yalnızlık çeker.
Ne kadar mutlu ediyorsan o kadar kendinden feda etmis oluyorsun..
Herkesi mutlu etmeye çalışmak beyhude. Herkes farklı farklı birer kişiliktir. Her kişiliği benimsemen lazım ki hepsini mutlu edebilesin. Her kişilikten de varsa sende zaten sende bir kişilik yok, oturmamış demektir. Kişiliğin yoksa bu hayatta kimsede yerin de yok demektir. Sonunda bunun adına da yalnızlık koyarsın işte. Başka bir son yazılamaz...
İyilik yaptığn sürece ve kimseyi uzmemek için kendini feda eden herkesin sonu bu oluyor insanlık nankör olmuş iyi niyetli olursan kaybedersin bu bir gerçek
Herkesi mutlu edip napıcan her koyun kendi bacağından %100 güvenmiyorsan karşındakine salla gitsin. pff
Başlarda her şey güzel gidiyor ama bir süre sonra insanlar seni tanıyıp kullanmaya başladığında sen onlardan uzaklaşıyosun zaten
Malesef oyle gun boyu milleti mutlu etmeye calis herkesin her derdine ortak ol gunun sonunda yapayalniz kal kimse olmasin yaninda
Aynen öyle. Şu an çevremdeki tek karşı cins ayılar onların da yavruları olduğu için dışarı çıkmadan on defa bakıyorum.
Elbette öyle kim birini mutlu ettikten sonra kendisi de mutlu oldu ki sonum hep yalnızlık oldu
Sözüm sana degil ama beni bırakanda sen oldunn
Evet kesinlikle oyle cunku kendilerini mutlu etmek icin hic bisey yapmazlar
Herkesin kavgasını kazandırdımda, bir tek çoktan kaybedilmiş kavgamı kazanamıyorum
Ben mutlu olmasını istedikçe bozuk çalar olmuş o kişiler.
Herkesi mutlu ederken kendi mutsuzsa kaçınılmaz son
Başkalarına kendinden daha çok değer verenler bilinçaltında kendini değersiz hissedenlerdir aslında. Onlar başkalarının mutluluğu için doğmuştur ki🙃👍
Eğer mutlu etmeyi başarıp başkalarının mutluluğuyla da mutlu olabiliyorsa yalnızlık değildir.
Evet sonları hep yalnızlık evet Yani evet ki yalnızlık üf yalnız insanlar çok itici sss
Mutlu etmeye çalıştığım kişilerde gitti ben yalnız kaldım
Bildiğim şuki kimse iyilikten anlamaz herkes kendini mutlu etsin
Kiminle beraber olsam Konuşsam mutlaka benden ayrıldıktan sonra evleniyor ya da birisi ile ilişki yaşıyor.
evet yalnızım... ama herkesi mutlu etmeye çalişmam sadece sevdigimi mutlu etmeye çalişirim tek sıkıntı onların benı mutlu etmeye çalişmaması
Muhtemelen kimseye yaranamazlar orası kesin
başkasını mutlu edeyim derken kendini çevresini unutur başlar yalnızlıklar
Aynen etrafinda insanlar olsa bile sadece kalabalik olur
Evet yalnızlık çoğunun ama biri sizle mutlu olmak istiyorsa kesinlikle yalnız kalmassiniz :)
Aynen öyle ki ben herkesi evlendirdim =)
Kesinlikle az seçici olsunlar.
malesef evet yalnızlık bizim mahlasımız dır
Mutlu edemezsin ki ve yalnızlık bu sebeple oluyor
Baskalarini mutlu ettikçe kendinden feda ediyorsun
Sanırım.
Evet ben mesela. Malım mutlu etmeye çalıştım.
Hayır kalitesizlikten uzak kalmayı tercih ediyor
Kendini de mutlu edemezsin
Malesef öyle. O yüzden bıraktım mutlu etmeyi.
Kesinlikle yalnızlıktır. Kullanılmışlıktır
Aynen öyledir katılıyorum
İnsan ilk önce kendini mutlu edebilmeli.
Haha asla böyle bir şey yapmam
Genelde öyle oluor :)
#gunaydın
Herkesi mutlu eden İnsanlar mutsuzdur
öyle olduğunu düşünmeye başladım
Kimseyi mutlu etmem canım ❤
Evet öyle kişilerin sonu yalnızlıktır kız ayool
Malesef
bennnn😂
cok kisi var ams benim umrumda degik
Hayır değildir
Evet yalnızlıktır
Aynn oyle mesela ben
tabiki yalnizliktir.
Genelde öyle oluyor.
Yalnızlık olmasa da mutsuzluk olacağı aşikar..
Yoo değil
Benim yalnızlık
Bu ben
Yalnızlıktır
Doğru.
kesinlikle..
Yoook be
Galiba
Sanırım öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar