Yüksek dozda sevgisiz kalmak zamanla insanı yıpratır çöküntü hissi gelir ardından ağır bir depresyon süreci başkar ve beyin en sonunda bu durumla savaşıp ben başkası olmadanda mutlu olurum diyip yanlız kalmaya alışıyo bu sefer insan etrafında kinseyi istemiyo ve herkese hırçın davranmaya başlıyo bu durumu yaşamız biri olarak söylüyorum nekadar kötü gereksiz akılsız veya sevmediğiniz biride olsa asla kimseyi yanlız bırakmayın çünkü bu kötüyü daha kötü yapar
Arttırır tabi ki. O an kendini o kadar çaresiz ve yalnız hissediyorsun ki, herkesin sana sevgi verebileceğini düşünebilir kendini bu şekilde kandırabilirsin. Hatta sana iyi gelmeyeceğini sağlıklı bir kafayla düşündüğün zaman bilsen bile o an sana zarar vermek isteyen kişiye bağlanırsın, seni sevebileceğini düşünürsün.
Neden sevgisizliğe maruz kaldın? Muhtemelen yanlış seçimler yaptın ya da kimsenin görüş alanına girmedin. Sırf birileri sizi sevsin diye gelen ilk kişiye abayı yakmayın biraz ayırt edici özellikler çalışsın beyninizde biraz muhakeme gücü falan hı?
Bence bunun iki ihtimali var... kimi insanlar sevgisizlik nedeniyle herkese karsi guven sorunu yasarlar kimileri de guvenli hissetmek icin birisine guvenme ihtiyaci hissederler...
En İyi Cevaplar