Biriyle yeni tanıştınız 3 soru sorma hakkınız var onu tanıyabilmek için ne sorardınız.
not:karakterini tanımaktan bahsediorum güvenilirmi sevecen mi gibi gibi...
not:karakterini tanımaktan bahsediorum güvenilirmi sevecen mi gibi gibi...
Karakter dediğimiz o değişken fonksiyonlu "fikir, davranış ve görüş" yığını, basit 3 soruyla idrak edilip derinlikleri anlaşılamaz.
Değil 3 soru, 20 soruyla bile bunu zor başarırsın.
Yine de benim açımdan önemli belli başlı sorular sorulabilir. Kişiliğin geneline dokunan, bütün benligini değil de, hemen hemen o soru (soracağın soru) bazındaki diğer cevapları da ayirt etmeni sağlayacak birkaç soru sorulabilir.
* Sigara içiyor musun? Veya sigara içen kişilere nasıl bakıyorsun gibi..
* Kendini anlatmani istesem, "anlatmakla olmaz o işler, yaşaman gerek" mi derdin, yoksa "Yok, ben anlatirim, ne var ki onda" mi derdin?
(Bu da kişiyi ele veren bir sorudur mesela.)
* Ve müzik.. Saçma gelebilir ama begenilen müziklerin insan karakteri hakkında çok önemli bilgiler verdiğini düşünüyorum ben.
Hangi müziklerden hoşlandığını ve hangilerini itici bulduğunu sorardım.
Buradan kişiyi %25 ölçüde bir kalıba oturtabilirdim gibime geliyor..
ben cevap veriyim bakıyım senin sorularına doğru analize yol açıomu (:
1)sigara içiorum evet birlikte olduğum insanında içmesini isterim
2) yarışma programına katılırmış gibi oldu bu öyle hemen sorulunca 1984 doğumluyum die başlayasım geldi hiç olmadı (: bence kendin tanımaya çalış derdim
3) pskolojime göre müzik tarzım değişir eğer çok efkarlıysam türk sanat müziğinden tut türkü arabeske kadar gider,eğer mutluysam trance müzik idaaldir. Ama çoğunluğa vurursam genelde yabancı müzik derdim...
Bir insanı aç bırakarak, savaşa sokarak ya da mevkii vererek tanıyabilirsin. Bunları gerçekleştirmeden daha kolay bir yöntem sorarsan twitter ile facebook adresini al, o kişiyi fazlaca tanıma şansın olur eminim.
Şahsen ben bu 3 soruyla karakter analazi yaparım :D
1) Geçmiş benim için çok önemsiz ama sana yinede soruyum. Bugüne kadar kaç sevgilin oldu?
2) Arkadaşlarına sorunca sence nasıl birisin?
3) Eglencelimi yoksa sakin birimisin ?
not:cevap sakinse korkulacak kişidir.
bi şey sormam başkaları hakkında nasıl konuştuğuna dikkat ederim
Cevap
25Cevap
Ona kendisine bir miktar para verildiğinde ne yapacağını sorardım.
Kendisi iyi bir mevkideyken yakınlarını yoksa hak eden birisini mi işe alırdın?
Ucmak mı görünmez olmak mı isterdin diye sorardım.
peki uçmak mı görünmez mi olmakta görünmez dese hangi özelliğini anlamış olurdun uçmak dese hangisini?
ama gizemli bir havasıda yokmudur yane ayrıca uçmak dien biride uçarı birimi oluo o zaman (:
karaterini tanımak istiyosan;
futbolmu? yoksa diğer sporlarmı diye sor
pop mu rock mu?
adidasmı nike mı yoksa north face columbia mı?
3 üde a ise standart
3 üde b ise sıradışı..
insan iki türlüdür diosun ya standart ya da sıra dışı (:
Yeni tanıştıysan bodozlama girilmez herhalde sorulara . Sevgili vs değilse Hayatında özel birisi var mı diye sorarım ilk hosuma gidiyorsa o kişi. Sonrasında Cevap hayırsa diğer 2 soruya gerek yok zaten Evet se iltifat tarzında 2 soru sorardım herhalde
Sorma yerine gözlemlemeyi tercih ederim :)
Yemek yemeye cikalim
Kalabalik yere eglenmeye gidelim
Yardim ihtiyaci olanlarin yanina gidelim
görüşme imkanı sıkıntılıysa peki (: mesafeler mesafeler (:
şeytanda bir melektr hatun (((:
yani (: asla negatifliğe yer yok her zaman ucundan bir yerinden yakalamak lazım :P
Sormak yerine onunla yemek yer, alisveris yapar ve otobüse binerdim. O zaman tanirim.
yemek yemek ok.. alışveriş ok... ama otobüse bindiğinde neyine göre tanıcaksın anlayamadım
(. zekice
1-En büyük hayali?
2-En büyük korkusu? yeterli olur.
peki bu soruları sordun en büyük hayalinin mutlu olmak
en büyük korkusununda sevdiği bir aile üyesini kaybetmek olduğunu söyledi... sence bu nasıl bir insandır?
Mutlu olmak için neyin gerekli olduğunu sorarsın.
Aile üyesi kaybetmek korkusu çok sıradan bir cevap.
Güvenme konusunda şunu söyleyebilirim birisine güvenebilmek için öncelikle kendine güvenmelisin ve sezgilerine içindeki hisse güven yoksa kelimelerle bir insan baska bir insanı kolayca inandırabilir.
Sorularla detaylara inmek mantıklı olandır.
şeytan ayrıntılarda gizlidir (:
her kadın biraz şeytanın yanında yürümüştür yoksa nasıl o fikirler aklına gelsin :P
"pich" (:
hayır öyle bişey değil... leb demeden leblebiyi anlayabildiğim için bu pich lik...
akrep (:
(: içim bişeyler dio demesinede yinede yanılıosun bazen
(: akrep insanı nerde ilginç gereksiz tip varsa onu çeker (: hayatında şu kesin şöledir diyip yanılmadığın olmadımı?
((((: oda güselmiş hoca hocayı mekkede hesabına dönmüş seninkisi (:
genelde korkar insanlar sanırım akrep burcuda ateşe körükle gitmeyi sevi (:
korkunun ecele faydası yoktur ama :P
ego manyağı değiliz tabiki ama bilinçli tüketici adayıyız ondan dolayı karşımızdaki insanıda bir tık üst version olmasını istioruz sanırım
3soru ile karşındaki kişiyi tanıyamazsın ancak onun ile biraz zaman geçirerek tanırsın ve niyetini öğrene bilirsin ki zaten konuşması ile davranışları ile kendini eleverir
ama ilk görüşmede yinede kafanda bişeyler şekillenmezmi? onu tanımaya çalışmak için bişeyler sormazmısın?
burcu. hayata bakış açısı. insanlara neyegöre değer verdiği..
Artık insanlara ne sorarsan sor veya ne kadar konuşursan konuş tanıyamıyorsun o yüzden birşey sormazdım.
Aynen
İnsanı tanımak lafla olmazki ya yaşayarak konuşarak tanıyabilirsin iyimi kötü birimi diye
Sadece kendini tanıtmasını isterim bunu başarabilen var mı ?
Sorularla tanıyamazsın ki. yaptıklarıyla tanıyabilirsin bir insanı. zamanla anlaşılır bu
naber nasılsın nasıl gidiyor derdim o arada çözdüm çözdüm çözemedim sktr olur giderdim :D
Soru sorarak insan tanınmaz..
Bırak öyle kendi haline, kendi kendini belli eder o..
konuşmasın beble başkasıyla muhabbet ederken görim yeter tarzı tavrı oturmasıyla anlaşılır zaten :D insan kendisini nasıl tanıtmak isterse öyle tanıtır.hemen çözemezsin...
3 değil 300 soru sorsan bir insanıı tanıyamazsın. ancak zaman...
Siyasi görüşü ve tuttuğu takımın cevapları yeterlidir karakterini anlayabilmem için ..
Antisiyasi / Hümanist
Beşiktaş
?
Bir insanı çok iyi tanımak istiyorsan hayallerini sor
tabiki bunu yeni tanıştığın birine soramazsın
(: dimi dimi... yeni cevap alıyım (:
burcun nedir...1.si genelde..2.si ..eğitim durumu 3.süde sevgilin var mıoluyor genelde ? :D
Hicbisey kimseyi tanimak istemiyorum tuhaf ama guzel
çıkartıp yüz lira verirdim gözlerine bakardım sonrada ve oracıkta hayatını çözerim ben adamın
100 lirayı kıza ölesinemi verip ne dicen bu senin mi (: biraz açsana konuyu merak ettim nasıl 100 lirayla çözeceğini
masumsa bence yüzünde bir sıcaklık ve ardından bir kızarma olabilir (:
ama senin yüzünde :)
tabi o tokatın nasıl bir anda suratına geldiğini anlamayınca böle tepkiler vermen çok normal olur
Hayatında ona ilginç gelen şeyleri sorardım en güzel tanıma yolu.
Kaç cm? Pıhıhahahha.
Kaç dk?
Kaç posta?
kaç para dede tam olsun bence (:
1- Su an burada en guzel sizsiniz :)
2- Gozlerinizi anlatan kitap var mi? :)
yalakalığın dibine vururum diosun...
Baska yol yok ki deneyecek varsa soyle yani :)
ama sen tanımak için sormuosunki direk yazıosun karşındakine
bu zamana kadar hiç içeri girdin mi ?
sence erkek nedir?
içki sigara kullanıyo musun ?
bunlara gore karakterını fırt dıye cıkartırım panpa :)
3 soruda insan tanımak mücize gibi
sizi tanıyabilir miyim ?
(: senin cevabında şu çok popüler bir soru varya risk nedir diyip boş kağıt falan verip risk budur dio (((: onun gbi olmuş (:
seni senden alırsam beni bana bırakırmısın ?
bakışlarından tanırım soru sormama gerek yok
geçmişini sor tabi genelde dogruyu anlatmazlar
Kenndisini gözlemlerdim
sanane:)...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar