AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
tipe önem veriyoruz karaktersiz oluyoruz, tipe önem vermiyoruz özgüvensiz oluyoruz, ne istiyorsunuz insanlardan bir rahat birakin ya
Herkesin senin gibi abaza olmadığını düşün anlarsın belki.
Her şey tip değil çok beğenip tanışıyorsun sonra hareketleriyle soğuyabiliyorsun ama tabi ki ruhlar aleminde de yaşamadığımı için tipi de önemli
düşüncen mantıklı ama şu da gerçek ki hiç kimse dışını beğenmeden tanımaz o kişiyi
Katılıyorum. Ben zaten neyim de ne arayacağım deyip huyu iyi olsun diyoruz yazık bize :(
Her insan yanına yakışan birini ister bu böyledir açık konuşmak gerekirse ben tipe önem vermem diyenlerde gelen gelsin düşüncesinde bence
Hayır. Yalan söylüyorlar. Herkes tipe önem verir bu yüzden tipini beğenmediği insanı tanımaya bile çalışmazlar.
Herkes iç güzelliği der ama Adriana Lima gibilerini isterler..
Tip elbetteki önemli ama her şey değil demek istiyorlar.
Böyle bir sevgilin olursa evden çıkarmam o yüzden ruh sağlığımı riske atamam 😁
Benim gibi bir sevgilin olursa peki ☺️
Yorum yapmak istemiyorm ☺️
O kadar çirkinim haa teşekkür ederim sağol 😔
Yok şu an burdaki fotoğraf yorumlamıyorken senin böyle bir soru sorman çok saçma olduğu için
Saçmalık bişey yok ciddi olarak sordum
O zaman başkasına sormayı dene
Peki küçük hanım verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim kusura bakma
Estağfrullah
once karaktere onem verıyorum demektır aslında ama tıpe erkekler daha cok onem verır kadınlar zaten genel olarak tıpten anlamıyor
Dunyanın en buyuk yalanı, sürekli söylüyorum. Tipe onem vermeyen kız falan yok. Onem vermiyorum diyip diyip insanlari tipine gore yargiliyorlar surekli
Bazen aurasi sempatisi zekasi egitimi meslegi popularitesi basarisi vs tipinin onune gecebiliyor. Yani cok cok cirkin degilse tipsiz adama da asik olabiliyorsun
Hayır bence genel olarak insanların tepkilerinden korktukları için böyle söylerler
Kendine özgüvenin varsa bide ağzın laf yapmayı biliyorsa tipin pek bir önemi kalmıyor
Malın tekiyse bu adam, kadın bunu peçete diye kullanır.
Tipe önem vermem diyen koca bir yalan söyler. Kimse beğenmediği kimseye yaklaşmaz
Ben erkekte tipe önem vermem diyen samimiyetsizler siteyi derhal boşaltsın :)
Valla hangi kıza sorduysam "önemli olan karakter" diyor, saklıyor.
Kadınlar tipe erkekten daha çok bakar. Bizden daha basit ve yüzeyseller
@Cicinho_ Bunun erkeği kadını yok, bir şekilde karşı tarafın dış görünüşünden bir şey hissetmelisin. Adama / Kadına il bakışta wow amma düzgün bir karakterin varmış diyemezsin. Dışı biraz olsa da içine sinecek ki içini tanımak isteyesin.
Ben tipe önem vermem kendimi beğenmediğim için değil huyu iyi olsun yeterli
Yalan söylüyorlar. ... Tabi bazıları da çirkin seviyor. Ona da bir şey diyemem.
Önce görüntü sonra karakter ikiside olacak tabi yoksa olmaz
Ya kesin oyledir diyemeyiz ama genellikle oyledir herhal😂
Gerçekten mühim değil gayet güzelim ama sapyoseksüelim...
Ne demek tipe önem vermiyorum.. Gayet tabi tipe önem veririz.. önce dış tanıdıkça iç...
Tipini sevmeden karakterine şans veremem her halde.
İlginç bir strateji...
Yok artislikten söylüyorlar. Tipe herkes önem verir tipsiz olanlar bile verir :)
kendıne guvensız ınsanların hurafesııısıdır. kendıne guvenıosan tıpın vardır ıllakı allahın yarattıgı hıc bı canlı kotu degıldır. once su sacma dusunce yapıları degısırse daha guzel olcak
külahıma anlatın canım benim görüyoruz uzun boylu yakışıklı erkek görünce verdiğiniz tepkileri erkek arkadaşı olup bakan var
Tipe önem vermem diyen kızların yüzde 99.9 u paraya önem verir her Türk kızına has bir özelliktir
Genelleme yapmasan bende türk kızıyım sevdiğim adam ise ne çok zengin nede ahım şahım bir tipi var ama benim gözümde dünyanın en yakışıklı adamı türk kızı deyip herkese laf atman yanlış
Evlenmeye gelince görürüz veya o sevdiğin adam dara düştüğünde
Genelleme yapıyorum çünkü şuana kadar kimi gorduysem aynı değişmedi. Klasik laflar onlar erkekler de bunu biliyor zaten.
Dara düştüğünde mi sevgilimin sigarasını aldığım oldu cebinde parası olmadığında evden börek çörek yapıp parkta oturduğumuz oldu sen neyden bahsediyosun ben zaten yokluk içinde büyüdüm bana koymaz öyle evde soğan yemek bana saygı duysun sevsin yeter para elbet önemli yarın bir gün çocuğun olucak o birsey istiycek alamiycaksin uzuluceksin ama burda da benim fikrim şu yönde evi sadece erkek gecindirmek zorunda değil kadında bu kadar dert ediyosa yokluğu çalışmaktan gocunmuycak ben şimdiye kadar aileme mümkün olduğunca muhtaç olmamaya çalıştım aynı şey kocam içinde geçerli o yüzden önce kendi ayaklarimin üstünde durmaliyimki kocamın parasına önem verecek kadar düşük bir insan olmamalıyım
görselliğe önem veren kadınlar her zaman sahtedir, iticidir.
beyler uzak durun bu kadınlardan
Tipe onem vermiyom diyen ya yalancidir ya da dine cok duskun biridir.
Adam yakışıklı değil kas yığını gibi bişey..
Ayrıca çoğu tipe önem vermem diyor tipini beğenmediği birininde karakterini merak etmiyorlar..
Tipini beğenmediğim kişinin karakterini anlamak için zaman bile ayırmam önce fiziksel görüntü sonra ruhların dansı
İşte bu yüzden "kadınlar duygusaldır " diye salak salak algı yaratıyorlar.
Ne duygusu hikaye... Kadın erkekten sağlağayacağı faydaya bakar. Adı da aşk olur : )
@Cicinho_ tam tersi olmasın o
Kim önemsiz diyebilir ki..
çanta seçerken bile kuzlar ne der demiyor muyuz? Düşünsene bu tipi çanta taşır gibi kolunda gezdirdiğini :)
Fotoğraf çok iyi anlatilmis aslında tipe önem verdim diyelim o koltuk alti kılı nedir nasil seversin o adami bakim önemli bakim! bin kez söyledim
ben kendime bakmıyorum başkası bana neden baksın tip tabi önemli
her zaman ilk etapta dış görünüş önemlidir. ondan sonra karakter devreye girer.
Ben tipe önem vermem diyenlerin %99'u yalan söylüyor
Tipi güzel olup karakteri kötü biriyle birlikte olduğunda daha iyi anlayacaksın bizleri...
Ben tipe de önem veriyorum karaktere daha çok önem veriyorum, tabi birini tanıman için önce dışına bakıyorsun
Benim yorumumu hangi kaşar beğenmedi şimdi
Yuzde yuz dogru aynaya bakmaya utananlar yakisikli erkek godunmu kusur ararlar lan sen kendine bak ilk once maymun😃
Bence doğru söylüyorlar genelde nerde tipsiz varsa ona varıyorlar
Olabilir ben beğenmiyorum ve insanlıga önem veriyorum
Sence çirkin kız yakışıklı erkek ilişkisi gerçek midir
Ben onem vermiyorum ama cirkin degilim yani cevrem boyle söylüyor
kazanmak ıstedıklerı ıcın soylenmıs beyaz yalandır
sanmıyorum ne güzel insanlar gördük yanında gerçekten tipsiz diyebileceğimiz kişiler vardı
Tipsiz Birine Aşık Olabilirim Çünkü Ben Kalbimle Seviyorum , Gözümle Değil..
Evet kesinlikle öyle herkes engüzelini istiyor aslında ama kıvırıyor...
alakaai yok bu adam8n aptal. dugunu dusun dimdi ne yaparsin
Çok çirkin bir kızla yattım acayip hoştu valla 😂çok güzel kızlada yattım ama çirkin olan daha eğlenceliydi
soruda önem kelimesini kaldır bambaşka bir boyut çıkıyor. Tipe vermem diyen yalan söyler tip iyi oldumu veriliyor :D
Iyy koltuk altlarına bak aslan yelesi gibi 😂 mındar mındar
Kesinlikle oyle mesela ben kendimi cok begeniyorum ve bana gore tip cok onemli
Koltuk altları soğuttu beni iğrenç
Ne alaka. Kalbine dokunması ön koşuldur.
Görünüş önemli, ama karakter kadar değil
Yok be kardeş nefsimden dolayı Allah a sığınırım
Karakterini beğenmedikten sonra tipini napayım
Vallahi adam aşırı tipsiz