burda kızın biri ben sarışınlardan hoşlanmıyorum ya da kısa boylu erkekler bana itici geliyo dediği zaman kimse şerefsiz insanların görüşlerine saygı göster demiyo. ama burda kapalı bir kız daha güzel gözükmek için bişey soruduğundan ben kapalı kızları çekici bulmadığımı söylediğimde yemediğim küfür hakaret kalmıyo hayır her şeyden önce iki sorum var 1. beğenmek zorunda mıyım? 2. kapalılığın amacıda zaten bu değil mi? kusura bakmayın arkadaşım kafanızı örterken üstten topuz yapınca bildiğin uzaylı kafasına benziyosunuz bide onun üstüne ne üdüğü belirsiz bide deli gibi pahalı renk cümbüşü içersinde saçma sapan kıyafetlerle benim gözümde çaresizliğin son çırpınışlarını oynuyosunuz. itici geliyosunuz göze ve bununlada kapalılığın tam anlamıyla amacına ulaşıyorsunuz. bu yüzden insanların dini inançlarına saygı göstermesi gerekenler sizlersiniz. çünkü bu inanç çekici görünmemenizi amaçlıyo siz çekici görünmeye çalışırken bu inanca saygısızca hareket ediyosunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Adgjj
Güncellemeler
+1 yıl
Djfkslx
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar