Ben neden bu kadar sessiz pasif çekingen içe dönük bir insanım?

28 yaşındayım çocukluğumdan belli çekingen kaçıngan utangaç içime kapanık sessiz pasif soğuk durgun asosyal özgüvensiz biriyim bu yüzden hep evde durdum sosyal olamadım arkadaş çevre edinemedim sevgilim olmadı çalışamadım gezemedim. Ama 2 hafta önce ilk defa işe başladım iş ortamında ben çok pasif sessiz çekingen içe dönük kalıyorum kimseyle konuşamıyorum samimi olamıyorum hep sessizim hiç sesim çıkmıyo hep dertli mutsuz biri gibiyim işyerindekiler de fark etti bana hep sen niye bu kadar sessizsin hiç konuşmuyosun diyolar gerçekten rahatsız oluyorum bu halimden kendimi bildim bileli böyleyim sessiz utangaç çekingen içe dönük donuk durgun pasif biriyim sosyal olamıyorum insanlara ortama falan uyum sağlayamıyorum diğer insanlar gibi olamıyorum anormal görüyo herkes beni ben istemeyerek bu haldeyim kimse anlamıyo beni bıktım artık bunaldım bu halimden değişemiyorum düzelemiyorum işte.(
Ben neden bu kadar sessiz pasif çekingen içe dönük bir insanım?
Cevapla