Konuşkan değilim. Sessiz oluşumu nasıl üstümden atabilirim?

Utangaç biri değilim. Kolay arkadaş edinebilirim. Ama çok konuşmayı sevmem. İnsanlar konuşmamamı utangançlık olarak algılıyor. Sizce nasıl atabilirim bunu üstümden?
Konuşkan değilim. Sessiz oluşumu nasıl üstümden atabilirim?
Cevapla