Çekingen utangaç içime kapanık sessiz olduğum için şanssız mıyım?

32 yaşındayım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim kişilik yapım böyle bu yaşıma kadar hiç değişemedim açılamadım hep kapanık kaldım bu yüzden kendimi hep eve kapattım hiç sosyal olamadım hep asosyal yaşadım senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı çıkamıyorum gençliğim hep evde geçti arkadaşım çevrem olmadı işe giremedim sosyal olamadım gezemedim eğlenemedim hiç sevilmedim sevgilim olmadı hiçbir ortama giremedim kendimi çok şanssız hissediyorum
Çekingen utangaç içime kapanık sessiz olduğum için şanssız mıyım?
Cevapla