32 yaşındayım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim kişilik yapım böyle bu yaşıma kadar hiç değişemedim açılamadım hep kapanık kaldım bu yüzden kendimi hep eve kapattım hiç sosyal olamadım hep asosyal yaşadım senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı çıkamıyorum gençliğim hep evde geçti arkadaşım çevrem olmadı işe giremedim sosyal olamadım gezemedim eğlenemedim hiç sevilmedim sevgilim olmadı hiçbir ortama giremedim kendimi çok şanssız hissediyorum
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eğer sorun özgüvense hâlâ geç değil, destek alıp kendini geliştirebilirsin kişisel olarak
Öz güven kazanamadım asıl sorunum kişilik olarak utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim çocukluğumdan belli böyleyim bu yaşıma kadar hiç açılamadım hiç sosyal olamadım özgüven kazanamadım kendimi hep eve kapattım ergenliğim gençliğim hep eve kapalı geçti zamanla daha da kapanık hale geldim
Çalışıyor musun peki
Hayır çalışmıyorum işsizim gençliğim hep işsiz geçti hep evde durdum senelerdir evden dışarı çıkmıyorum
Nasıl geciniyorsun peki okul falan noldu
Geçinmiyorim ailemle yaşıyorum masrafım yok ki hep evde durdum senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum para harcamıyorum param yok yani gelirim de yok gençliğimi hep evde geçirdim masrafım da olmadı zaten asosyalim lise bitirdim mesleğim yok
O zaman bence ilk önce biraz etrafından iş bakın işe girince mecburen sosyalleşirsin belki zorlanirsin istemezsin ama sonucta bir tane hayatimiz var evde oturarak gecmesini kimse istemez :))
Ben evden dışarı çıkamıyorum maalesef
Ay sacmalama ne demek cikamiyorum cikmak zorundasin eger durum bu kadar ciddiyse psikolojik tedavi gormelisin maddi durumun yoksa devlet hastanelerinde de var mutlaka randevu alip git
Sana saçma gelebilir ama ben çocukluğumdan belli böyleyim utangaç çekingen içime kapanık biiryim çok kapanık pasif asosyal kaldım hiç açılamadım sosyal olamadım kendimi hep eve kapattım dışarı çıkamıyorum ergenliğim gençliğim hep eve kapalı geçti zaten senelerdir evden dışarı çıkamıyorum hep eve kapalı yaşadım 15 18 20 25 30 yaşlarında da aynıydım hep evdeydim dışarı çıkmazdım 32 yaşındayım hâlâ aynıyım dışarı çıkamıyorum korkuyorum
Hayir sacma gelmiyor olabilir tabi ki ama bir adim atmalisin kendin için eminim etrafindaki herkes bu konuda zaten seni fazlasiyla darliyordur ama sen de çaba sarfet biraz olmayacak bir şey degil sonucta duzeltmek senin elinde
Etrafımda ailemden başka kimse yok benim hiç arkadaşım çevrem yok yalnızım ailemde biliyor zaten evden dışarı çıkamadığımı ben dışarı çıkamıyorum istesemde çıkamıyorum gençliğimi istemeyerek evde geçirdim senelerdir evde bunalarak sıkılarak yaşıyorum bu benim elimde değil maalesef bu yaşıma kadar hiç aşamadım açılamadım
Ya anladim orasini ben de diyorum ki mesela internetten bir psikologa randevu alsan sonra sadece randevu günü gidip seans görsen olmaz mı eminim yararı olacaktir
Psikoloğun yapabileceği bir şey yok bana faydası olmaz kişilik yapım böyle değişmez çocuklukta ve ergenlikte psikososyal gelişimimi tamamlayamadım böyle kaldım o yaşlarda destek alsaydım belki biraz açılırdım ama artık çok geç
Ama sen hep sorun odaklı dusunuyorsun biraz pozitif ol ayrica yanlis dusunuyorsun bence cok faydasi olur en azindan bir seans git ne kaybedersin ki
Psikolojim bozuk o ayrı bir konu ama asıl sorunum kişilik yapımla alakalı kişilik değişmez maalesef ben ömür boyu utangaç çekingen içime kapanık asosyal sessiz özgüvensiz asosyal yaşamaya mahkumum bu yaşıma kadar istesemde düzelemedim bu yaştan sonra da düzelemem bunu kabullendim her insan kendini tanır bilir bende biliyorum kendimi
Abi ailen ölünce ne yapacaksın peki tamam şu anda sana bakıyorlar iyi hoş ama onlar ölünce daha kötü olursun birilerini bul çevre yap akraba arkadaş olsun yoksa daha beter olursun. Yazık değil mi sana da bak ben de senin gibi utangacım insan içine çıkamam da sen çok evham yapmışsın kalabalığa girmene gerek yok bir kaç tane arkadaşın olsa bile iyidir.
Bence senin sorunun utangaçlık değil önce kafa yapını değiştirmen gerek
Utangaçım beni benden daha mı iyi tanıyorsunuz ben çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim kişilik yapımı biliyorum bu yaşıma kadar da bu kişilikle yaşadım her insanın kişilik yapısı farklı benimki de böyle ve çocuklukta ergenlikte açılmam lazımdı benim temelim böyle oluştu bu yaştan sonra bu değişmez istesemde değişemiyorum zaten ailem olmasa bende olmam fazla hayatta kalmam insan içine topluma çıkacağımı dışardan korkuyorum bu korku geçmez sanmıyorum hayata topluma uyumsuzum
Seksen yasinda degilsin neden değişemeyesin ki böyle kalmakta bu kadar ısrarcıysan mutlusun demek ki ne diyim sen bilirsin
Yok mutsuzum mutlu olsam niye senelerdir dert yanıyım ki senelerdir evde bunalarak sıkılarak yaşıyorum bu durumda nasıl mutlu oluyum
@ByCıLız Abi sen hastasın git tedavi ol bu kadar utangaçlık fazla ben de utangacım insan içine çıkmam pek kalabalığı da sevmem de sen ayrı bir seviyesin
Mutsuzsan işi yokuşa surmek yerine çözüm üret sen de yapabilecegin tonla şey var başla bir yerden daha çok gençsin ayrıca psikolojik tedavi görmek gayet insani bir ihtiyaç her yaşta işe yarar
Anlamıyorsunuz beni siz sanıyorsunuz ki benim asıl sorunum psikolojik hayır değil yani evet psikolojim bozuk sonuçta senelerdir eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz yaşıyorum gençliğim eve kapalı geçti bu yüzden psikolojim bozuk ama asıl sorun vu değil psikoloğun çözeceği bir sorun değil benim asıl sorunum kişilik yapımla alakalı benim kişilik tipim utangaç çekingen içe dönük sessiz bu değişmedi değişmez de
Ya en kötü youtubeda utangaclik nasil yenilir yazip aratsan bile yuzlerce video cikiyor izle biraz utangaclik cekingenlik her neyse duzeltilebilir bir durum emin ol
Hayır ben öyle düşünmüyorum utangaçlık çekingenlik geçmez geçmiyor 32 yaşındayım çocukluğumdan belli böyleyim bu yaşıma kadar hiç değişemedim içe dönük sessiz biriyim bu da hiç düzelmedi benim artık hiç umudum yok bu konuda ben bu kişilikle yaşayıp ölücem ve maalesef hep yalnız kalıcam insanlar tarafından da hep dışlancam
Off tamam aynen devam et böyle
Hapiste miydin reis
Hayır dedimya hiç açılamadım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık biriyim kendimi hep eve kapattım hiç dışarı çıkamadım evde hapis hayatı yaşadım hâlâ aynıyım gençliğimi tamamen eve kapalı yaşadım
Ya ailen falan bisey demiyor mu masrafın da mı olmuyor
Masrafım yok hep eve kapalı yaşadım zaten senelerdir evden hiç dışarı çıkmıyorum para almıyorum ailemden parasız yaşadım hep ailem senelerdir dışarı çıkmamı çalışmamı istiyor ama ben dışarı çıkamadım açılamadım hiç
E allah yardim etsin
Askerliği nasıl yaptın abi peki
Askerden geleli 10 sene oldu 15 ay askerlik yaptım orada da sessizdim kendi halimde biriydim hiç açılamadım askerden önce de evdeydim askerden döndüm yine eve kapandım
Abi askerde nasıl açılamadım
Açılamadım hiçbir etkisi olmadı
Sağlığının yerinde olduğuna dua et o zaman
Öyle denemez