Vazgeçmek dışında bir yol kalmadığını hissettiğinde insanın vazgeçmemek için hala direnmesinin nedeni nedir?

Vazgeçmek dışında bir yol kalmadığını hissettiğinde  insanın vazgeçmemek için hala direnmesinin nedeni  nedir?
Bazen vazgeçmek yeniden başlamak gerekir..
Senin hayatının en önemli noktasının artık önemsiz olduğunu fark edip o nokta da direnmemek lazım. belki.
Belki de vazgeçmenin aslında daha iyi gelebileceğini fark etmek lazım..
Vazgeçme dışında bir yol kalmadıysa eğer bir insandan bir işten bir hayalden aklınıza ne gelirse gelsin
İnsan neden hala direnir ve vazgeçmez..
Oysa vazgeçmek insani bir duygu değil midir?
Siz neden vazgeçer neden vazgeçmezsiniz?
Doğru zamanda vazgeçmeyi bilir misiniz



#DengesizBirAdam
Vazgeçmek dışında bir yol kalmadığını hissettiğinde insanın vazgeçmemek için hala direnmesinin nedeni nedir?
Cevapla