Bütün dünya vazgeç diye bastırırken bir insan neden vazgeçmemek için direnir?

Bütün dünya vazgeç diye bastırırken bir insan neden vazgeçmemek için direnir?

bazen bırakmalısın olmamasından değil aslında olmasının sana vereceği zararından dolayı vazgeçmelisin inatla bir şeyi sürdürmenin kimseye faydası olmaz çünkü sen zorladıkça olacak olan da öyle beklediğin gibi olmaz

kendi isteklerin peşinde koşmak güzel ama ya olmuyorsa vazgeçmek daha büyük bir ihtimal ise ve size daha iyi gelecekse neden vazgeçmemek için direnirsiniz ki?

bu bir iş bir aşk olabilir konu ne olursa olsun vazgeçmenin zamanı geldiğinde vazgeçer misin yoksa direnir misin?

#DengesizBirAdam

Bütün dünya vazgeç diye bastırırken bir insan neden vazgeçmemek için direnir?
Cevapla