Bazen insana pes etmek mücadele etmekten daha kolay gelir. Mücadeleye devam mı etmeli yoksa pes edip farklı yollara mı sapmalı?

Insanlar uzun süreler boyunca hedefler koyarlar. Ama yapmaya çalıştıklarında belki şartlar uymaz, pes mi etmemeliler yoksa savaşmalılar mı?
Bazen insana pes etmek mücadele etmekten daha kolay gelir. Mücadeleye devam mı etmeli yoksa pes edip farklı yollara mı sapmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
🤔🤔
Bazen insana pes etmek mücadele etmekten daha kolay gelir. Mücadeleye devam mı etmeli yoksa pes edip farklı yollara mı sapmalı?
Cevapla