Bir çok hayal başIangıçta imkansız görünür, daha sonra oIası ve yeterince istekIi oIunursa, sonunda kaçınıImaz olur. - Gerçekleşme ihtimali düşük olmasına rağmen kurduğunuz hayaller var mı? #Mireya#Düşükİhtimal#HayalKurmak
Gerçekleşme ihtimali düşük olmasına rağmen kurduğunuz hayaller var mı?
Kurduğum hayallerin ciddi bir kısmını gerçekleştirdim ama gerçekleşmesine pek ihtimal vermediğim bir hayalim var. Bisikletle Türkiye'yi gezmek gibi. Önümdeki fiziksel engelleri aşamayacağımı düşünüyorum ama olmazsa motorsikletle falan gezeceğim artık. Olup olacağı bu herhalde.
Hayal kurmayida saplantili hale getirmemek gerekiyor tabii onun disinda hayal kurmak mutluluk verir sonucu gerceklesme ihtimali dusuk dahi olsa değer 😊
Her vizyon sahibi bir insanın hayalleri vardır, tıpkı küçük bir çocuğun hayalinde ki dr olması gibi. Hayallerimiz bizleri biraz daha ileriye taşıyor, başarıya taşıyor. Hayal kurmadan ne azim ne de istek oluyor bence. O nedenle her zaman hayal kurarım. Önemli olan boş hayaller peşinde koşmamak.
var.. olmaycak olsa bile genede hep hayal ederim.. bilirsin hayal etmezsen gerçekleştiremen.. ya da bazen insan hayallerle yasan.. gerçeklestiremesen bile en azından hayal ederek yasamıs gibi olun.. ama bazende vazgaçmek zorunda kalın, bazende elinden geleni yapmaya çalışın... neye inanıyorsa insan onu yapmalı. ne kadar iyi ya da kötü olsa sonuçları..
Everestin tepesine çıkıp paraşüt ile aşşağıya atlamak, Pyramidlerin tepesine çıkıp , sandalyemi açıp çay eşliğinde gün batımını izlemek, Baharda Himalayalara gidip sucuk ekmek yapmak İskoçyaya ateş festivaline gidip yeniçeri kiyafeti giymek. Paramı biriktiriyorum evlenmessem bunları yapacam.
Allah nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz. Hz. Osman ‘Ama tabi hayal ederek eşek gibi yatarsa olmaz çabanı gösterir onun için gece gündüz uğraşırsan Allah yaptıklarının karşılığını verir. Biraz da nasip işi ;)
Onunla konuşmak sesini duymak en büyük hayalimdi😊bana imkansız gibi gözüküyordu benimle konuşmak istemesi için gerekli ortam hazırlanınca gerçek oldu😚😚
Hayal kurmayı severim bedava çünkü ama kendimi hayale bağlamam düşünürüm uyurum ve gün aynı gün hayali bile anlık yaşamayi seviyorum bilirsin hayaller ile yaşayanı gerçekler üzer ☺
Hep bir hayalim vardır önemli olan onları her hayali gerçekleştirmeye çalışmak yoksa niye kuralimki hayali. Yapamiycaniz hayalleride kurmayın sonra üzülen taraf oluyosunuz
Ortaokul çağımdan bu yana hep tıp okuyup sonrasında hastane kurmak istiyorum. Bunun farkındayım ve artık çok cabaliyorum. Barış ozcanin dediği gibi "Hayallerimiz ya hiç yoktur ya da bastırılmıştır. Hayallerimizin sesi kısıktir. Neredeyse bir fısıltidir. Oysa hayatı gerçekten yaşaman için istemen gerekrn şey, hayallerinin fısıltısini duymak. Onu hayatının müziği haline getirmek
Gerçekleşecekse zaten yaparsınız. Olmasını dilediğinizin keşke dediklerinizin hayalini kurarsınız olup olmayacağınızı düşünmeye başladığınızda artık hayalden çıkmış oluyorsunuz
tabi ki de var, zaten hayallerin çoğu imkansızdır, çoğuna ulaşamayız, pek azı gerçekleşir ve onlar da hayal ettiğimiz gibi olmaz, çünkü herşeyin hayali gerçeğinden daha güzeldir ve sonu yoktur...
Gerceklesebilir olanlari bile dusunmuyoken sorunda soru
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevdiğim ama bir türlü açılamadığım kız ile ilgili her gün hayal kuruyorum. Onunla sevgili olduğumu hayal ediyorum. El ele yürüdüğümüzü, birbirimize sıkıca sarıldığımızı hayal ediyorum. Ahh ahh... yine moralim bozuldu. zaten bozuktu...
En İyi Cevaplar