Herkes rüya görür, ama aynı derecede değil. Geceleyin zihinlerinin tozlu hücrelerinde rüya görenler, gündüzleyin bunun boş bir şey olduğunu anlamak için uyanırlar. Ama gündüzleyin hayal kuranlar tehlikeli insanlardır, çünkü hayallerini mümkün kılmak için açık gözleri ile oynayabilirler. Ben bunu yaptım...
Gerçeklesmeyecek hayaller kurarım yatmadan özellikle mutlaka kurarım bir insanı mutlu eden seyler zaten önemli olanlardan birtanesi ise hayal kurmaktır evet gerçeklesmeyecek belki ama yinede hayal kuruyorum özellikle yatarken kuruyorum gece bu da benim sanki bu hayali yasıyormus gibi olmamı sağlıyor, açıkcası her insan hemen hemen hayal kurar özellikle yatmadan önce bir insan yatmadan önce mutlaka hayal kurar yatarken yani bende kuruyorum belki hiç gerçeklesmeyecek ancak yine olsun diyip kuruyorum bir insan hayal kuruyorsa ozaman bu gerçeklesmese bile en azından gerçekmis gibi yasayıp en azından bunu yasamıs oluyor en azından hayali olsada kendi kafasında yasıyor.. hayaller hayal olarak kalmaya bilir bir insan hayalini gerçeklestire bilir ancak çoğu insan imkansız düsündükleri seyleri hayal kura biliyor benim gibi ancak bir insan hayallerinden asla umudunu kesmemeli ben hiçbir zaman kesmedim hayal olsada yinede bunu gerçeklestirebilmek için çabalarım uğrasırım neden gerçeklesmesin? ben bir neden göremiyorum, aynı sekilde insanlarda benim gibi düsünüp hayallerin pesinden kosmalı ki en azından hayal kalmasın en azından kurduğu hayallere kosup mutlu olsunlar insanlar hayallerine kosarken bile uğrasırken bile umutla ilerlerse ozaman bile mutlu olurlar hiçbir hayalin hayal kalmasına izin vermemeli insanlar.
bilgi sınırlı mıdır ki bir insan hayatı boynca sonuçta herşeyi öğrenemiyor hayal kurmak güzeldir ama fazla uçmamak gerek ve gerçekleşceğine inanmak üzer