Sizce sabırlı ve sakin insanlar mı daha tehlikeli, yoksa sabırsız ve hemen öfkelenen birileri mi?

Maalesef çoğu zaman sabırlı ve sakin birilerine "saman altından su yürüten" veya "pamukla baş kesen" diyolar..

Kendim sakin ve sabırlı birisiyimdir, beni iyi tanımayanların hakkımda daha çok söylediği söz "senden korkulur" oluyor. Sinirlenince gerçekten çok tehlikeli oluyorum, kontrol edemiyorum kendimi..

Sizce hangisi daha tehlikeli? Sabırlı insanların öfkesi mi, yoksa sabırsızların mı?
Sizce sabırlı ve sakin insanlar mı daha tehlikeli, yoksa sabırsız ve hemen öfkelenen birileri mi??
Sizce sabırlı ve sakin insanlar mı daha tehlikeli, yoksa sabırsız ve hemen öfkelenen birileri mi??
Sizce sabırlı ve sakin insanlar mı daha tehlikeli, yoksa sabırsız ve hemen öfkelenen birileri mi?
Cevapla