Maalesef çoğu zaman sabırlı ve sakin birilerine "saman altından su yürüten" veya "pamukla baş kesen" diyolar..
Kendim sakin ve sabırlı birisiyimdir, beni iyi tanımayanların hakkımda daha çok söylediği söz "senden korkulur" oluyor. Sinirlenince gerçekten çok tehlikeli oluyorum, kontrol edemiyorum kendimi..
Sizce hangisi daha tehlikeli? Sabırlı insanların öfkesi mi, yoksa sabırsızların mı?
Sizce sabırlı ve sakin insanlar mı daha tehlikeli, yoksa sabırsız ve hemen öfkelenen birileri mi?
Herşeye sinirlenen insanın vereceği tepki yi bilirsin görürsün ama sabırlı bir insanın neler yapacağını kimse kavrayamaz belli etmediği sürece çok açık bu dövüş sporları ile uğraşan insanlar da sakin olmayı öğreniyor ama muay thai wing chun vb biliyorsa kaç durma sabrı taşınca patlarsa ani parlayan insanı haşat eder kontrolsüz öfke güç demek değildir savunma da ve sakin kalmak ta önemli kavgada.
Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
Her ikisi de tehlikelidir. Öfke kısa zamanda gerçekleşen tehlikedir bir anda çıkan fırtına gibi daha sonra yok olur. Sabır ise uzun zamanda gerçekleşen tehlikedir uzun bir süre bekler ve bir zaman sonra volkanın patlayıp köyleri, kasabaları yok etmesi gibi her şeyi yıkar geçer. Saygılar :) İyi geceler
Bence öfkeliler çok korkunç değiller mesela ben hemen parlarım sinirlenirim kızarım dökerim kırarım ama aslıma bakarsan fesat değilim yani şeytanlığı beceremem. Genelde sessizler çok fena olur ama senn gibi değil sen iyisin sessiz birisin ama kızdın mı iyi kızıyosun bazıları öyle değil dengesizler ya valla anlamadm😬
Çevremde çabuk öfkelenen insanlar var, bağırırkar 10 dakika sonra "özür dilerim, kendimde değildim" derler. Olmaz böyle. Ben anlamsızca sinirlenmem. Sinirlendimse demek ki artık başka yolum yok
Ayy o da kötü olabilir işte değişiyo bana göre iyisin artık sana göre başka birine göre bende bilemem ama ben de snn gibi olmak isterdim , insan işte ne yapıcan hep değişiyoruz
Sabır önemli anahtar kelime. Sabırlı olamayan insansın ne yapacağı ortada ya sabırlı olanın? Sabretmek güzel şey. Allah herkese nasip etsin. Altta yalan felan denilmiş sende inanmıyorsun. Nasıl dişini gördüğün kişinin aslında neler yaşadığını bilemiyorsan bu da öyle bişey böyle de düşünebilirsiniz. Sabretmekle buralara geldim.😊
Sabırlı insanın öfkesi daha ağırdır.. Uzun zamandır sabr edip bı anda oluşan o öfke karşısı alınamaz.. Bende aşırı sabırlı biriyim ve hayatım boyunca sadece bir kere öfkelendim çok şiddetli bir şekilde.. Bir daha da asla öyle olamam yoksa gerçekten kötü sonuçlana bilir..
Benim gorusum sabırsız ve ofkeli olanlar daha tehlikelisie sabırlı insan her zaman bekler uygun zamanda hamlesini yapar dusunerek hareket eder karar veirirken mantikli hareket eder ayrica ofkeninde ecele faydası yoktur 😉
Kendim için yorum yapamıyorum. Bence sabırlıyım ama çevrem hiçte sabırlı olmadığımı söylüyo. Lardeşim biraz hareketliyim diye aabırsız mı oluyorum yaa. Sabırsız olsam günde 5-6 tur kavga ederim ben ama krndimi tutuyorum yani.
Her şeye çabuk sinirlendiğinden dolayı sabırsız insanların daha tehlikeli olduklarının kanaatindeyim. Çünkü o anda sabırlı insanların aksine düşünmeden hareket ederler. Bu da onları pişman olacağı şeyi yapmaya daha yatkın kılıyor.
sabırsız ve de hemen öfkelenen daha tehlikelidir. o anlık öfkeyle ne yapacağını kestiremezsin. sabırlı ve sakin insanı çığırından çıkartıyosan bir zahmet yapacaklarına da katlan...
İnsanların sabrı bittiğinde zararları, sevgine ve zaaflarına göre çok olur. Sakin insanlarla daha iyi arkadaş olmak istersin, seni daha iyi tanırlar ve zararları tanıdıkları kadar olur.
En İyi Cevaplar