Kafasına koyduğunu elde eden insanlar mı yoksa istekleri için çabalamayı bile beceremeyen insanlar mı daha iticidir? #WanhedasalSorular
Tuttuğunu koparan insanlar mı yoksa çabuk pes eden insanlar mı daha iticidir?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kafasına koyduğunu elde eden insan tehlikeli insandır. Başkalarına zarar vererek sadece kendini düşünerek bencilce hareket ediyorsa en itici insandır gözümde.
Önce çabalamak, olmuyorsa da olmuyoruna bırakmaz lazım. Pes etmek gerekir bazen.
Detayında çabuk pes edenleri itici gördüğünü belli ediyosun ama şimdi tuttuğunu koparan insanları itici bulduğunu söylüyosun kafamı karıştırdın iyice ahdjfk
Çabuk pes eden insanın zararı kendinedir. Hayatta hep kaybedecek olan odur çünkü. Kafasına koyduğunu elde etmek isteyen insanlar arasında adil savaşan çok azdır. Böyleleri genelde yükselmek için başkalarını aşağıya çekmeyi marifet sayar. Kendisi de dahil başka insanlara da zarar veren tiplerdir. Bu yüzden ikisi arasındaki kıyaslamada her ne kadar çabuk pes eden ezikliğinden kaynaklı itici gelse de olayın iç yüzüne bakıldığında gözünü hırs bürümüş insanlar daha iticidir. Geçen böyle bir açıklama yapmıştım arkasındayım hala °·°
Senin bahsettiğin gözü başarı hırsıyla kararmış kötü insanlar. Eğer ikisinin de iticisi nasıl olur? Hangisi iticiliğin en uç noktasını yaşarsa en kötüsü olur? diye soruyorsan kendisine hayat boyu destek çıkan ailesini hiçe sayıp onların emeklerini boşa çıkaranlar ya da onun eline bakan çocukları hiçe sayıp pes eden insanlarda itici ona bakarsak. Bence bu sidik yarışında kafa kafaya ilerler bu ikisi
Evde bir başımayım, dışarda şiddetli yağmur ve şimşek sesleri eşliğinde bu yorumu okudum kendimi kadınını aldatıp dört çocuğuyla sokağa atan insan gibi hissettim okurken. Kötü oldum yahu agsjf
Ay hiç sorma yıldırım şimşek filan öyle şeylerden korkarım ben uyurken anlamıyorum da uyanıkken uyku bırakmıyor bende uyuyamayacağım sabaha kadar sanırım. Yani 3 çocukla ortada bıraktan daha iyiydi fkfkf
Benimde midem ağrıyor uyuyamıyorum bir türlü bide geçmişi düşünme saatleride başladı saçma anıları replay tuşuna basar misali tekrar sarıp duruyorum :d
Tuttuğunu koparanlar aşırı hırslı olurlar, aşırı hırslı insanlar başarıya ulaşmak için başkalarına basmayı kolay görürler. Yani yükselmek için başkalarını harcalar elbette genelleme yapıyorum ve istisnaları olabilir lakin böyle düşünüyorum. =/
Ya şöyle diyorum ki çabuk pes edenin zararı kendine diğerinin zararı çevresine de dokunuyor bu açıdan ilki daha itici geliyor =/ niye yanlış diyorsun ki
Yav anlatırım normalde de şu an kafam bin beş yüz bide uykum var gözümün önünü göremiyorum ama inatla uyumuyorum neden bilmiyorum sabah olsun yazarım unutmazsam
Herkes her istediğini öyle kolay elde edemez, bunun için uğraşır, emek verir. Kimseye zararı yoksa sevmemen ilginç. Hırs iyidir, fazlası zarar sadece. Bir işe başladıysan, kafana koyduysan gerisi gelmeli. Güçsüz olmak, çabuk pes etmek kimseye bir şey kazandırmaz. Böyle karakterdeki insanlar ezilmeye mahkumdur, adam yerine koyan olmaz.
Çabuk pes eden insanın zararı kendinedir. Hayatta hep kaybedecek olan odur çünkü. Kafasına koyduğunu elde etmek isteyen insanlar arasında adil savaşan çok azdır. Böyleleri genelde yükselmek için başkalarını aşağıya çekmeyi marifet sayar. Kendisi de dahil başka insanlara da zarar veren tiplerdir. Bu yüzden ikisi arasındaki kıyaslamada her ne kadar çabuk pes eden ezikliğinden kaynaklı itici gelse de olayın iç yüzüne bakıldığında gözünü hırs bürümüş insanlar daha iticidir.
Tuttuğu şeyi kendi kopardı sananlar ve çabuk vazgeçmesini "başkaları"na kanalize etmeye çalışanlar iticidir. Lakin her insan az çok bunu yaptığı için, "aaa nasıl yaparsın, kelleni alacağım" der gibi nefret ile, içlerindeki tiksindi ile bakanlar çok benliksizler.
En İyi Cevaplar