Hiçbir insana yakışmaz başkalarının arkasından atıp tutmak içinin rahatlaması falan bahane yani eğer içinin rahatlamasıni istiiyorsa da karşısına alsın konuşsun dürüstçe işte o zaman içi rahatlar.
Arkasından konuştuğu yakın arkadaşıysa aralarındaki sorunu 3. kişilere anlatıp öneri istiyorsa normal. Tanıdığı ya da tanımadığı insanları başkalarına kötülüyor, iftira atıyorsa şeref yoksunudur
Eğer arkasından konuştuğunu yüzünede söyleyebiliyosan helal olsun ama o an konunun üzerine geliyorsa ve konuyu hemen değiştiriyorsan ağır karaktersizkdir.
Eğer arkasından atıp tuttuğun kişinin yüzüne sıcak davranıp dostum diyebiliyorsan karaktersizliktir ancak yüzüne karşıda aynı şeyi diyebiliyorsan ve mesafeni koyuyorsan içini dökmektir
En İyi Cevaplar