İnsanların arkasından atıp tutmak karaktersizlik midir yoksa sadece içini dökmek midir?

İnsanların arkasından atıp tutmak karektersizlik midir yoksa sadece içini dökmek midir?

#BuzPüskürtenEjderya
İnsanların arkasından atıp tutmak karaktersizlik midir yoksa sadece içini dökmek midir?
İnsanların arkasından atıp tutmak karaktersizlik midir yoksa sadece içini dökmek midir?
Cevapla