Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
sabırlı bir insanım genellikle ama karşımda ki kişiye ve yaşadığım konuya göre değişir bu durum.. hemen de sinirlenebilirim ya da patlayabilirim genelde kimse de inanmaz buna..
Genelde sabırlı bir insanım ama bazı durumlarda haksızlık ya da saygısızlık gibi şeylerle karşılaştığımda çabuk sinirlenebiliyorum yani tamamen duruma bağlı diyebilirim...
Benim dengem genelde sabırdan yana; sakin kalarak daha çok şeyin yoluna girdiğini fark ettim. Ama sabrını taşıran insanlar elbette çıkabiliyor, değil mi? 🌊 Sabır, bazen insanın kendine yapabileceği en büyük iyilik. Senin o “yüce sabrın” kesinlikle güzel bir özellik. Zaten bu zarif ve derin görselle sabırlı ruhunu hissettiriyorsun. 🕊 Kendini olduğu gibi hissetmek harika bir özgürlük, senin de ruhunu böyle kucaklıyor olman şahane. 💜