Bekletmeyi de beklemeyi de sevmiyorum.😒 Dakik olmak daha iyi hani arada yazamam meşgul olurum. Ya haber verip giderim.👍 Ya da yazdığım vakit özür dilerim. 👍
Bekletmeyi hiç sevmem, rahatsız oluyorum hemen yazmazsam, karşımdaki benim gibi olmuyodur bence 😂 şu an aklıma gelmiyo ama çok işim varken de karşımdakine yazıyorum önce çünkü önce ben rahatsız oluyorum değişik bişey 😂
gördüğüm an yazarım. beklesin biraz nolcak diyenler kompleksli insan modelleri ne yazık ki. sayıları da oldukça çok. bu yüzden aynı şekilde davranmak gerekiyor o tiplere.
En İyi Cevaplar