Mesajlaşırken hemen cevabını veren mi yoksa bekleten misiniz?

Bekletmeyi de beklemeyi de sevmiyorum.😒 Dakik olmak daha iyi hani arada yazamam meşgul olurum. Ya haber verip giderim.👍 Ya da yazdığım vakit özür dilerim. 👍


Ya siz? Ne düşünüyorsunuz?
Mesajlaşırken hemen cevabını veren mi yoksa bekleten misiniz?
#HüzünlüMutluluk

10.2.18 😊 20.20 Hayırlı akşamlar.🌹
Anında yazan biriyim.
İşim varken, yazamadığım da içim hiç mi hiç iyi olmaz.
Beklesin biraz nolacak.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mesajlaşırken hemen cevabını veren mi yoksa bekleten misiniz?
Cevapla