Mesajlara hemen cevap veren mi yoksa bekleten misiniz? - Ben telefon elimdeyse çabuk cevap veriyorum. İnsanları bekletmeyin, çok ayıp. #Mireya#Bekletmek#Bekletilmek
Mesajlara hemen cevap veren mi yoksa bekleten misiniz?
Müsait olduğumda bekletmeden yazıyorum ama karşımdaki her an yazmamı beklediğimde kızıyorum çünkü işi gücü olabilir insanların her an telefon elimizde değil. Ben anlayış gösteriyorum karsimdakine ondan da aynı anlayışı bekliyorum. Çevrimici olup bekletirse görüldü atarsa beni umursamadığını düşünürüm ona göre davranırım konuşmam bir daha
Duruma göre whatsapp konuşmalarını açmadan bildirim panelinden bakarım. Saçma salak bir şey yazdıysa karşımdaki baya bir geç dönüş yaparım. Zaman kaybetmek istemiyorum bazen her konuya anında görüntü şov yapmak istemiyorum
Müsait olduğumda bekletmeden yazıyorum ama karşımdaki her an yazmamı beklediğimde kızıyorum çünkü işi gücü olabilir insanların her an telefon elimizde değil. Ben anlayış gösteriyorum karsimdakine ondan da aynı anlayışı bekliyorum. Çevrimici olup bekletirse görüldü atarsa Da müsait olmadığını düşünürüm sorun olmaz yani
Müsaitsem cvp veririm hemen, bekletene de gerçekten gıcık olurum :) ancak çok değer verdiğim kişiler olursa bekletilmeyi biraz daha kenara koyabilirim ama devamlı olursa konuşmayı keserim.
ben bekletmeyi sevmem ama bazen yetişemiyorum mesaj yazmaktan evet biraz sinir bozucu ama bilerek yapmıyorum. Ama bana bilerek yapılırsa bende aynısını yaparım:)
Genelde hemen cevap veren tarafım Tabi telefonda donma, kasma vs.. Sorun olmadığı sürece ya da telefon dışında başka problemim olmadığı sürece gibi Kimseyi bekletmeyi sevmem, bekletenide sevmem
Elimdeyse hemen dönerim... değilse de gördüğümde mutlaka cevap veririm... çünkü kendim cevapsız bırakılmayı hiç sevmiyorum hayatımdaki insanlar da bunu bilir buna göre davranır... bende onlara..
Duruma göre değişiyor sevdiğim kişiye gördüğüm anda cevap veririm. Bana geç cevap verenlere de bazen geç cevap veririm çok sinir olduysam hiç cevap vermem
En İyi Cevaplar