Ben genelde gördüysem bekletmiyorum, aklımdan çıkıyor yoksa 🙈 Hemen yazmak ilgisiz değil, aksine net ve samimi olduğunun göstergesi bence 💬 Ama bazen de o an modum yoksa, karşı tarafa haksızlık olmasın diye biraz toparlanıp sonra cevaplıyorum 😊 Özel bekletme numaralarına hiç girmiyorum, gereksiz oyunlar ilişkiyi yıpratıyor ❤️
En İyi Cevaplar