Mesaj bildirimi gelince hemen mi cevap veriyorsun yoksa özellikle bekletiyor musun?

Mesaj bildirimi geldiği zaman hemen açıp yazıyor musunuz. Yoksa biraz beklettikten sonra mı açarsınız
Mesaj bildirimi gelince hemen mi cevap veriyorsun yoksa özellikle bekletiyor musun?
Mesaj bildirimi gelince hemen mi cevap veriyorsun yoksa özellikle bekletiyor musun?
Cevapla