Banyo bir keyif midir yoksa aceleden yapıp bitirdiğiniz bir iş mi?

Her zaman olmasa da o suyun altında bekleyip hayatı sorgulamak yok mu... Bitiyorum ona. Banyo yapmak vücudu arındırdığı kadar insanın zihnini de arındırıyor bence. Ne dersiniz? :) Size de aynı etkiyi yaratıyor mu?

Banyo bir keyif midir yoksa aceleden yapıp bitirdiğiniz bir iş mi?
Keyif yaparak banyo ederim.
Aceleyle duşumu alıp çıkmak isterim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Banyo bir keyif midir yoksa aceleden yapıp bitirdiğiniz bir iş mi?
Cevapla