
Güneşin her doğuşu senin için yeni bir gün demektir, güneşin her batışı ise ömründen bir günün daha eksilmesi demektir..
Peki Siz hangisini seversiniz?

Batışı bana mutlu sonları anımsatıyor. Güneş sanki tüm gün yorulmuşçasına uyku moduna geçiyor.
Sonra yavaş yavaş karanlık çöküyor, gölgeler ve insanlar birbirine karışıyor. Benzer renklere bürünüyoruz. İşte o an hep bizden hissetmişimdir. Bir bütün, bir güven doğuyor içimde. Karanlığın yeryüzünü sarıp sarmalamasını izliyorum, dışlamadan kimseyi, hiçbir şeyi.
Hem hiçbir yapay ışık gecenin örtüsü kadar göz alıcı ve samimi gelmiyor.
Son gün gelinceye kadar o batış nasıl olsa yeni bir doğuşun habercisi olduğu için ikisini de eşit derecede severim. Güneşin doğuşu batışı farksız benim için :)
farketmiyor ki dertlerin bitişi yeni dertleri
yeni dertlerin gelişi aydınlık günleri temsil ediyor.
rengi aynı
denizden batan gunesin her zaman ayri bir keyfi huzuru guzelligi vardir o yuzden ben batisini severim
Cevap
15Cevap
ikisi de huzur.
ama ne dogusuna ne batisina pek tanik olamiyorum malesef, huzursuzum:/
Battı balık yan gider farketmiyor ki bana arkadaşım
Fözümü kamaştırıyo sevmiyom füze atamıyom etrafa yav
mutluyken doğuşu mutsuzken batışı güzel gelir genelde batışını severim
batışını daha çok severim
İkiside birbirinden güzel 😊😊😊
İkisinde de uyumayı severim :)
Batılı nedense daha güzel geliyor bana.
Nemrut dağı batışı da güzel doğuşu da
Batışı
Batışını.
Güneşin doğuşu
Doğuşu
her halini
Batışını izlemek
Batışınıııı
Batış iyi
Doğuşu
Doğuşu.
güneşin batışı
doğuşunu
Güneş batisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar