Güneşin doğuşunu mu izlemesi daha zevkli buluyorsunuz, yoksa batışını mı?

Ben batışını izlemekten daha çok zevk alıyorum. Üzerinden kalkan yükün yerini rahatlayışın alması gibi.
Gün doğumunda ise tedirginlik hissediyorum.
Siz hangisini daha çok seviyorsunuz?
Gün doğumu
Gün batımı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Başlık için kusura bakmayın düzeltmeyi unutmuşum :Dd :D
Güneşin doğuşunu mu izlemesi daha zevkli buluyorsunuz, yoksa batışını mı?
Cevapla