Güneşin doğuşu batışı farksız nasıl yaşadım ben aşksız demir attım yalnızlığa bir hasret denizindeeee


Bana her zaman batışlar değil doğuşlar enerji ve huzur verir. Batan şeyler bana karamsarlık verir. Elbette güneş batışı güzel bir şey ama bana güneşin doğuşu daha bir iyi hisler veriyor. Güneşin doğuşunu seviyorum.
Evet güneşin doğuşunun anlamı da güzel
Bence batışından ziyade doğuşu daha güzel. Yeni bir güne yeni bir başlangıca hazırlıyor insanı bir nevi. İnsana bir neşe aşılıyor. En azından bana öyle. Ama bu demek değildir ki batışı güzel değil. Aslında hepsi yerinde ve anında güzel. Gün batımını izlerken bu soruyu sorsanız size gün doğumu daha güzel demem. Aynısı gün doğumu için de geçerli.
Teşekkür ederim çok güzel bir görüş yapmışsınız
Batışınıda doğuşunuda seviyorum
Aşk maşk yok work work
Bundan varsa workü bırakırım 😬🤣🤣
Bırakma bırakma
Birlikte çalışırdık 😂😂😂
Ben tembel bir insanım
Ben britneyi kast etmiştim 🤣🤣🤣
Tamam sana gofret ısmarlarım Sen çalışma 😁
Ama bu benim sorum bana söylendi sandım🥺🥺🥺
Britneyi paylaşınca içimde Allah Allah nidaları seslendi 🤪🤪
Ahsjs iyi dinlemeler
Tamam küsme sana çikolata ısmırlayım barışlaım ☺️
Tamam küsmedim 🥺
Ok anlaştık Ben işime döneyim😃
Kolay gelsin shdjs
Tesekkür ederim🤗
Eig için tesekkurler cicek 😃
Rica ederimm
🤗
İkisini de severim, batışı daha bir güzel sanki 😊
Sen hangisini seviyorsan o güzeldir🥺
Bende batışını seviyorum aşkom🥺
Cevap
23Cevap
Güneşin batışını hatta bazen gider gün batımını izlerim :)))
Aaa çok güzel
kafa dağıtmak lazım havalar düzeldiğinde gene başlarım
Evet yavaştan düzelmeye başladılar
Geceyi daha çok seviyorum
Batamayışını seviyorum. Kızartıyor ya her yeri, o an çok güzel.
Aaaa doğru o da çuk güzel
Güneşin doğuşu batışııı farksıııızz nasıl yaşşanırsaa yaşadıım beeeeen aşkğğsssııız
Neler ezberlemişim bilinç altımda neler var benim böyle.
Şimdi ebru gündeş açıp dinleme vakti
İkisine de bir anlam yüklemiyorum. Yinede batışını sevsek en çok batışını görüyorduk hoşumuza giderdi ama hiç güzel değil o yüzden doğduğu an daha iyidir
Doğuşunu görmek için çok erken kalkmaknlazım en büyük sıkıntısı o
gün batımı yaaa çok güzel fotolar çıkıyo güneşin rengide harika olutyo. güzel bir tepede izlemek ne güzel olurdu şimdi
Doğuşunu daha çok seviyorum. Daha bir umut verici, başlangıç gibi geliyor.
Güzel şarkıydı 😎✌
Evet anlam olarak doğuşu daha güzell
Güneşin doğuşunu görmedik ki, miskin miskin uyuyoruz. Batışı tabiki 🤗
Doğru tembellikten göremiyoruz
Batışını her günümün nasıl battığını görüşünü izlemek
Yaktırma bize şimdi 🚬
Sönmüyor ki hiç yakalım tren olmuş
Agabe
Yapacak bir şey yok kendimiz ettik kendimiz çekiyoruz :)
İnşallah son bulur
Bende bu mallık olduğu sürece çok çekerim ben herkesi kendim gibi özü sözü bir gördüğüm sürece :)
Abi akıllan o zaman sen biraz en iyisi böyle hayat mı geçer
Olmuyor çok deniyorum ama olmuyor içimize * olmuyor ne yapak yani diyoruz Allah’ın kuludur bu sefer tamam ondan sonra :) geçiriyorlar topu 90 gol 🙃 her seferinde diyorum yapmayacağım etmeyeceğim ama gene duramıyorum içim el vermiyor
Rabbişkom hayırlı insanlarla karşılaştırsın
Amin olmayacak hiç bir şeyi dualarımıza ekletmesin
Amin
Batsın bu dünya bitsin bu rüya ajdhajsj batış sanırım
Ağlatıpta gülene yazıklar olsun mu
Olsun mu olmasın dert sana uğramasın
Hepimize işallası
Her ikisinede cok sahit oldum ve ikiside muazzam guzellikte ben seçemiyorum hangisi daha guzel.
Özellikle sabah daha güzel.. bence.
Akşam zaten batıyor deyip günün batısı diyorsun
Doğuşu tembellikten göremiyoruz
Umarım bir gün alışırım
Doğuşunu daha çok seviyorum
Güneşin batıdan doğup, doğudan batışını seviyorum
Daha onu göremedik
Batısı daha romantik..
İkisini de sevmem bence ayı izlemek daha güzel
Doğuşu
Güneşi havada seviyorum daha havalı oluyor😉
Gün batımı beni benden alıyor ☺️
Doğuşunu yakalayabilirsem doğuşu derim 😀
doğuşu
yeni gün, yeni umutlar
Batışı geceler güzeldir
İkisinde sevmem
Niye ya
Öyle hayatı sevmiyorum
Güneşin doğuşu
Doğuşu daha güzel
Batısı güzel
İkiside
Batısı
Batışını
İkisi de..
İkiside iyi
Hep başlangıç
Batışını
Batışını
Batışını
Batışını
Batışını
Güneşin batışını
İkisi de ayrı güzel
batışı = Romantizm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?