İnsanlar neden değerlerini kaybedene kadar anlamıyor verilen değeri?

Güveniyorsun, seviyorsun, değer veriyorsun ama hep bir memnuniyetsizlik ya da daha fazlasını isteme. Fedakarlıkta bile bulunuyorsun çoğu zaman, ama o zaman içinde bunlar hiç düşünülmüyor. Kaybedince iyi mi oluyor?
Şu ana kadar insanlara verdiğim tüm değerler için pişmanım. Bundan sonra ne kadar ekmek o kadar köfte mantığıyla ilerleyecegim. Çünkü insanların anladıkları bu. Siz ne düşünüyorsunuz?
İnsanlar neden değerlerini kaybedene kadar anlamıyor verilen değeri??
İnsanlar neden değerlerini kaybedene kadar anlamıyor verilen değeri?
Cevapla