Nişanlandıktan sonra değişen sevgili (uzun ama yardıma ihtiyacım var lütfen okuyun.)

Benim 3 senelik güzel bir ilişkim var.Sevgilim ilk yılımızda evlilik teklif etti.O zaman yaşımın bu sorumluluk için fazla küçük olduğunu düşünerek(2 sene önce 18 yaşındaydım) ve ailem için okumam çok önemli(tabi benim için de öyle) onları hayal kırıklığına uğratmamak için bu teklifini kabul etmedim.Ama ilerde evlenmek istediğimi ve bu kişinin de o olmasını istediğimi söyledim.Bunlara rağmen o bu sene önce annemle sonra babamla konuştu ve ben ne olduğunu anlayamadan yüzüğü parmağımda buldum.Ailem için sorun değilse benim için de değildir dedim ama bu iş öyle değilmiş.

Sevgilim nişandan sonra çok değişti.Geçenlerde onun önceden üstümde görüp de çok beğendiği elbiseyi bir kez daha giydim ve bu sefer kıyametler koptu.Neymiş rengi kırmızıymış!Sürekli okula gelip beni almaya başladı.Arkadaşlarımla yaptığım sosyal etkinliklerimi kısıtlamaya başladı ailem olur diyor bu sefer onun engeline takılıyorum.Yüzük bir an parmağımda olmasın yeniden kavga.Evlerinden kiracılarını çıkarttılar biz oturacakmışız.Bana nerede yaşamak istediğimi bile sormadı.Ama en moral bozucusu eskiden elimi tutarken iznimi isteyen adam gitti yerine her fırsatta sarılmaya, öpmeye çalışan biri geldi.Rahatsız olduğumu belirtince de biz nişanlıyız en azından buna hakkım var deyip tavır yapıyor.Sürekli ama sürekli evlilikten bahsediyor.

O böyle yaptıkça ben daha çok içime kapanıyorum , ben içime kapandıkça o daha çok üstüme geliyor.

İnanın çok bunaldım.Onu seviyorum, ailesini de seviyorum.Ama o gözlerimin içine bakan, beni kırmaktan korkarmış gibi davranan adam gitti yerine senin için en doğrusunu ben bilirim havalarında, kıskanç bir adam geldi.

Tek çocuk olduğu için böyle sanırım bilemiyorum ama ciddi anlamda yardıma ihtiyacım var.Etrafımdaki herkes onunla evleneceğim için çok şanslı olduğumu falan söyleyip duruyor.Ama ben nişanlılık için bile hazır hissetmezken nasıl evlenebilirm.Kimseyle bir şey paylaşamıyorum, annemle dahi...

Derslerim bile bu sene çok kötü, devamsızlığım neredeyse sınırda.

Ciddi anlamda yardıma veya desteğe ihtiyacım var.Nasıl evlilik için insan kendini hazır hisseder ki? Veya nasıl nişanlımın(!) bu hızına, hevesine biraz olsun gem vurabilirim?
Nişanlandıktan sonra değişen sevgili (uzun ama yardıma ihtiyacım var lütfen okuyun.)
Cevapla