Yaptığınız iyilik ya da bağışları sosyal medyadan duyurur musunuz?

Yaptığı iyilik ve bağışları sosyal medyadan "diğer insanlara" örnek olması açısından duyurduğunu söyleyen insanlara inanıyor musunuz?

Bence farkındalık yapılmıyor reklam yapmaya uğraşıyor böyle kişiler, siz ne düşünüyorsunuz?

Sonuç olarak ne kadar reklam o kadar iyi çevre ve ticari ilişkiler...
Güncellemeler
+1 yıl
Yıl olmuş 2018, herkes paylaşmanın güzel şey olduğunun bilincinde. Sen farkındalık yaratıyorum deyip kimi kandırıyorsun güzel kardeşim, okuma yazmanın az olduğu zamanlardaki edebiyatı sürdürmek doğru mu hala?
Yaptığınız iyilik ya da bağışları sosyal medyadan duyurur musunuz?
Cevapla