Yaptığınız iyilikleri gösteriş olsun diye sosyal, medyada paylaşıyor musunuz?

Bu gün bir söze denk geldim gerçekten deprem bölgesinde adam selfie çekiyor vs resim atıyor yapılan iyilikler gizli kalması gerekmez mi?
Yaptığınız iyilikleri gösteriş olsun diye sosyal, medyada paylaşıyor musunuz?
Yaptığınız iyilikleri gösteriş olsun diye sosyal, medyada paylaşıyor musunuz?
Cevapla