Gündem Yaptığınız iyilikleri gösteriş olsun diye sosyal, medyada paylaşıyor musunuz? Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu gün bir söze denk geldim gerçekten deprem bölgesinde adam selfie çekiyor vs resim atıyor yapılan iyilikler gizli kalması gerekmez mi? Yaptığınız iyilikleri gösteriş olsun diye sosyal, medyada paylaşıyor musunuz? Cevapla Resim Soruları Gizli Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Ben gösteriş olsun diye yapmam. gizli yaparım çünkü karşılık çıkar beklemem. ama çoğu kişi gösteriş duyar için iyilik yapar 1 0 Yorumla
BilgisayarTeknikeri Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl O zaman yaptığımız iyiliğin bir anlamı kalmaz. O yüzden yaptığım iyilik sadece ben ve Allah arasında kalır. 1 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Uzun zamandır boyle zaten herkes her yaptıgını paylasma geregı duyuyo 1 0 Yorumla
Amansızhayatsiz Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Burada niyet önemli eğer niyetinde kendisinin vesilesiyle diğer insanların da yardım etmesini sağlamaksa paylaşsın ama gösteriş yapmaksa yaptığı yardımlar da boşa gider 1 0 Yorumla
xthecnm2121 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Asla hiç göstermem yaptığım iyilikleri ama yapan çok var karaktersiz insanlar 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 941 cevap paylaştı. Hiç yapmadım çünkü iyilik yapmıyorum sjsjs 1 1 Yorumla Demir666 +1 yıl Vay be bunuda gördük Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben gösteriş olsun diye yapmam. gizli yaparım çünkü karşılık çıkar beklemem. ama çoğu kişi gösteriş duyar için iyilik yapar
O zaman yaptığımız iyiliğin bir anlamı kalmaz. O yüzden yaptığım iyilik sadece ben ve Allah arasında kalır.
Uzun zamandır boyle zaten herkes her yaptıgını paylasma geregı duyuyo
Burada niyet önemli eğer niyetinde kendisinin vesilesiyle diğer insanların da yardım etmesini sağlamaksa paylaşsın ama gösteriş yapmaksa yaptığı yardımlar da boşa gider
Asla hiç göstermem yaptığım iyilikleri ama yapan çok var karaktersiz insanlar
Hiç yapmadım çünkü iyilik yapmıyorum sjsjs
Vay be bunuda gördük
şov yapıyom mng
Hayır paylaşım yapanlari da itici bulurum