Ben yapmıyorum. Yapanı da sevmiyorum. Ortaya bir laf atıp isteyen üstüne alınsın der gibi bir paylaşım bana göre acizlik göstergesi.. Sadece bir insana laf sokacağım diye herkesi zân altında bırakmaları doğru değil. Korkaklık bu, cesaretin varsa git yüzüne söyle değil mi? Vurdu kaçtı yapmanın ne alemi var değil. mi? Evet bunu yapan insanlar var. Ve ben bu insanlardan hiç haz duymuyorum..
gönderme boş iş karşı taraf kimse artık zaten farkına varır canım değilse, yani yapıcaksanızda Instagram da falan herkese gizleyip atın story diğerlerin ne gunahı var ergence atarlı giderli şeyler kdjsksnsn çok arkadaşımın ne yapmaya çalıştığını anlamadığım ilginç story leri oldu anlaşılıyor yani gönderme olduğu 🙄
Ben hiç kullanmadım kullanmiyorumda hiç ilgimi çekmiyor tüm gününü geçirenler varmış insanı resmen hayattan koparıyor bence o tarz uygulamalar yoksa bana mı öyle geliyor 🤔