Dünyayla hayatla bağımı tamamen kopardım koparmalımıydım sizce?

Her konuda çok beceriksizim hic bir zaman gülmek istemiyorum hani bazen kötü günler geçiren insanlarda olur onların adlarınada gülmek istemiyorum ama salak gibi kendimi tutamıyorum hayattan da hic zevk alamıyorum kısaca tam bir salağım

peki sizde hayata bağını kopar diyenlerdenmisiniz yoksa hayata tutun diyenlerdenmi
Güncellemeler
+1 yıl
İntihar et diyenler olabilir belki ama intihar bir çözüm değildir
Dünyayla hayatla bağımı tamamen kopardım koparmalımıydım sizce?
Cevapla