Kapalı kutu gibiyim. Bu durum zarar veriyor. lütfen yardım eder misiniz?

normalde eğlenceli biriyimdir. Çok espri yaparım şakalaşırım çok konuşurum gülerim çok da severim hatta gereğinden fazla değer veririm ama bunu dışarıya hiç gösteremem. Birlikte kaldığım yurt arkadaşlarım bilir. Kaç senelik arkadaşlıklarım var. Ama dışarıdan biri çok bilmiyor beni. Önceki yaşadaklırım hla olan sorunlarım babama bile güvenmemem. Özellşklede erkeklere karşı bir duvarım var aşamıyırm ne kadar seviyorum karşımdakine sarılmak istiyorum iyi bir şey denek istiyorum ama bu böyle içimde koca bir dert olarak kalıyor. Yapamıyorum. Bunu yapmak istedikçe susuyorum. Bu bana zarar veriyor. Normalde çekingenlik var tamam ama bazı yerlerde de öyle değilim. Yani yanımda güvendiğim biri rahat davranan biri genelde arkadaşlarım oluyor bunlarda rahat davranıyorum dışarda çekingen olmuyorum. Ama yeni biri olunca bide bir kıllanmışsam bir duvar örüyorum resmen. Bu yüzden sevdiğim kişiyide kaybetcem. Onu çok seviyorum karşımda duruyor. Bir şey yapsa böyle sımsıkı sarılmak geliyor içimden. Çok özlüyorum iyi olmak istiyorum. Ama hep yapmak istemediğim şeyler yapıyorum. Onu kaybetmek istemiyprum. Kendimi değiştirmek istiyorum. Ne yapmam gerekşyor bilmiyorum
Kapalı kutu gibiyim. Bu durum zarar veriyor. lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla